Fiyonk Nasıl Yapılır? – How To Make Bow

Fiyonk sevmeyen bayan var mı? Ben yeni dikmeye başladım nevresim takımının etek bölümünü fiyonklarla süslüyorum. Beyaz tül kumaşı ile yapıldığından çok oluyor. Padişah nevresimi gibi olacak. 🙂
Nevresim Takımının göbek bölgesinde de yukarıdaki güllerden süsleme olacak. 
Birinci resimde yer alan fiyonkun nasıl yapıldığını buradan,
Güllerin nasıl yapıldığını  buradan öğrenebilir ya da satın alabilirsiniz.

Fiyonk Nasıl Yapılır? – How To Make Bow, Fiyonk Yapımı, Fiyonk Yapım Aşamaları, Fiyonk Modelleri, Gelin Yatak Örtüsü, Evde Nevresim Takımı Dikimi, Gelin Yatak Odası Örtüsü Süsleme

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Araştırdım Öğrendim, Ben Bugün Bunu Yaptım, Beğendim Paylaştım, Denedim-Yorumladım, Diy, Evlilik Yazılarım, Kadının Dünyası, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın