Hanımeller Un Kurabiyesi

                       kurabiye
Hazır gıda ambalajlarının birçoğunun üzerinde ‘Anne eli değmiş gibi’ sloganını görüyoruz. Ama Ülker Hanımeller Un Kurabiyesinin gerçekten anne eli değmiş gibi harika ve taze bir tadı var. Hazır bir kurabiyeye benzemiyor, daha çok fırından mis gibi kokusu yayılan bir kurabiye gibi.

Paketin içerisinden çıkan pudra şekerini, kurabiyelerin üstüne serpiştirdiğiniz zaman tadına doyum olmuyor. Ani misafir baskınları için de en ideal ikramlık.

Beğendim paylaştım, bu deneyim aklınızda bulunsun. 🙂

Yiyecek konularında yazdığım zaman bayanlar kızıyorlar. Malum yaz sezonu ve herkes yaz mevsimine kilosuz girmek istiyor. Metabolizma farklılığı/çeşitli hastalıklar dışında bence gıdaların kiloya pek bir etkisi olmuyor, olsaydı gece gündüz yemek yemekten kalkmayan ben,  tombul bir salama dönerdim. (Sağlıkla-Sağlıklı) Yiyelim, içelim bu dünya kimseye kalmaz. ^_^

Hanımeller Un Kurabiyesi

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Arada Sırada Yemeli, Beğendim Paylaştım, Denedim-Yorumladım, Denemek Lazım, Nasıl Yapılır?Nedir?, Pasta tarifleri, Yeme İçme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

1 Responses to Hanımeller Un Kurabiyesi

  1. meltem dedi ki:

    Tadına bayılıyorum, mükemmellllll

Yorum bırakın