Tülin Şahin Saç Rengi


Koleston markası  diğer boyalaraa nazaran saç tellerinin içerisine derinlemesine işliyor ve 4 haftaya kadar parlak, kalıcı bir renk veriyor. Özellikle saç beyazlarının kapanmasını isteyenler için iyi bir boya markası.
Koleston saç boyalarının ‘reklam yüzü değil reklam saçı’ Tülin Şahin. 🙂 Ne kadar bakımla kapatılmaya çalışılsa da Tülin Şahin’in saçları biraz bakımsız görünüyor sanki? Ya da fotoğraflarda bir sorun var..
Koleston boyalarının kalıcılığı tartışılmaz ama bu boyalarla saçınızı bir defa boyadıkta sonra başka bir saç rengine geçerken saçı çok yıpratıyor.
Koleston boyaların kızıl boya serilerinin hepsi çok kaliteli, diğer boyalar gibi rengi çabuk solup turunculaşma yapmıyor, sürekli parlak bir görünüm veriyor. ama bir dezavatjı var, amokyaklı bütün boyalar gibi onun da ağır bir kokusu var..

Boya markaları reklam yüzü ya da saçları olarak sürekli ünlüleri karşımıza çıkarmak yerine halktan birilerini gösterseler daha güzel olmaz mıydı? Reklam çalışmaarında buna da yer verirlerse daha çok beğeni kazanabilirler, çünkü türk kadınlarının %65 ‘i evde saç boyarken Koleston markasını tercih ediyor ve reklamlarda oynamaya da söz sahibi olacaklardır değil mi? ^_^

Tülin Şahin Saç Rengi, Tülin Şahin Saç Rengi Nedir?, Tülin Şahin Saç Rengi Koleston

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Araştırdım Öğrendim, Beğendim Paylaştım, Kadının Dünyası, Kozmetik Ürünleri, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın