Ucuz Çin Alışveriş Sitesi

Yurtdışı alışveriş sitelerinden sık sık bahsediyorum. Sizlerden de çok soru geliyor, genellikle ‘güven’ sorunumuz var, ama şimdiye kadar yurtdışı alışverişlerinde bir sorun yaşamadım. alışveriş yapanlarında yorumları gayet olumlu.

Gelelim yeni konumuza; yine yurt dışından ucuz ürünler satan bir siteden bahsedeceğim. 2-3 dolara bile kıyafetler mevcut.

Örneğin yukarıdaki resimde mankenin üzerinde bulunan kırmızı hırka 3 dolar. Ucuz değil mi?
Yurt dışı alışverişlerinde 2 sorun var, birincisi taşıma ücretleri ürün fiyatlarından fazla, ikincisi de buna bağlı olarak değişim yapmak istediğinizde taşıma bedeli ürün bedelinin 3 katına çıkıyor.
Bu sıralar sanal ortamlarda bu sitelerden ürün getirip satanlar çoğalmaya başladı.
Bu arada siteye göz atmak isterseniz tık tık—->;  SALE DRESS
Sitede ‘müslüman giyim’ bölümü de var, tesettür kıyafetler satılıyor.
Bu site diğerlerine göre daha profesyonel, adresinizi yazdığınız zaman Türkiyenin illeri ve ilçeleri sıralama da yer alıyor, beğendim.
Gönderim ücretlerine gelince, ilk 950 gr için şöyle;


Ucuz Çin Alışveriş Sitesi, Çin Alışveriş Siteleri, Çin Malları Satan Siteler

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Araştırdım Öğrendim, Beğendim Paylaştım, Nasıl Yapılır?Nedir?, Tavsiye Linkler, Yurt Dışından Alışveriş içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Ucuz Çin Alışveriş Sitesi

  1. Sadece Cadı dedi ki:

    çok güzel bir yer ya teşekkür ederim. bayıldım pabuçlara çıldırdım hatta ama dediğin gibi astarı kumaşından pahalıya maloluyor 😦

  2. Junkhead dedi ki:

    Aslında ucuz gibi geliyor insan ilk görünce ama şöyle bir düşündüğümüz zaman pazarlarda daha kaliteli duran ve daha ucuza veya aynı fiyatlara şeyler de bulabiliyoruz 🙂 Bir de çok fazla kargo ücreti alıyorlar,ee biniyor ücret iyice .

Yorum bırakın