Küçük Sırlar Ayşegül’ün Ojesi ve Ruju

 Eskiden acemi cadı, şimdi  profesyonel cadı olan, 🙂 Küçük Sırlar dizisinin Ayşegül’ü, Merve Boluğur’un makyajları merak konusu. Dizinin dün akşam yayınlanan bölümlerinde Ayşegül’ün dikkatlerden kaçmayan kahverengi haki ojesi Chanel marka.. 
Dudağından eksik olmayan ruju da, Sephora’nın tek kırmızı ruj rengi..
Bu arada Merve Boluğur’un boyu 1.70’dir.


Küçük Sırlar Ayşegül’ün Ojesi, Küçük Sırlar Ayşegül’ün Ojesi ve Ruju, Küçük Sırlar Ayşegül’ün Ruju, Küçük Sırlar Ayşegül’ün Boyu, Merve Boluğur’un Boyu

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Araştırdım Öğrendim, Ünlüler, Ünlülerin Giyimleri, Beğendim Paylaştım, Diziler, Kadının Dünyası, Kozmetik Ürünleri, Makyaj, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın