Neşe Tuana Bugün Hasta ve Yasta- İsrail Malları Barkod Numarası

Bugün çok hastayım, haftasonunun yorucu ve sıcak havası içerisinde, ordan oraya savrulunca, üstüne İsrail de şehit olan insanlarımızın, arkadaşlarımızın haberini alınca hasta oldum.Başım zonkluyor.Yattığım yerden kalkamadım, birkaç bardak naneli limondan sonra biraz daha iyiyim sanki diye düşünürken PKK nın bugün yine saldıracağını haberlerden öğrendim.Haberleri takip etsem bir türlü etmezsem bir türlü..

şurada israil mallarının listesini eklemiştim ya onun çıktısını alarak birkaç işyerine astık.İnsanlar çok tepkili ve üzgün.Ama israil malları listesine  bakarsanız oradaki bütün markaları kullanıyoruz, inanılmaz bir durum, resmen silahlarının parasını bizlere sattıkları ürünlerden toplamışlar.Bizlerde bu katillere yardımcı olmuşuz.

Dün alışveriş yaparken bütün ürünleri tek tek inceleyip türk malı olup olmadıklarına baktım.İnceleme yapmam market sahibinin dikkatini çekmiş.Yanıma geldi ve “sanırım 729″ barkod numarası ile başlayanlar İsrail mallarıymış, ama biz boykod edemiyoruz, insanlar belli bir süreden sonra unutuyor tekrar israil ürünlerine talep oluyor ” dedi. Et suyu almıştım, onun israil malı olduğunu söyleyince rafa geri bıraktım.Böyle ne kadar devam eder bilmiyorum ama bir şekilde insanlar seslerini duyurmalılar, en büyük savaş ülkelerin ticaretini engelleyerek yapılır..

Neşe Tuana

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Serzenişlerim, İtirazım Var Hakim Bey içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Neşe Tuana Bugün Hasta ve Yasta- İsrail Malları Barkod Numarası

  1. ladygreenriver dedi ki:

    canım öncelikle çok geçmiş olsun..olaylarla da ilgili olarak kesinlikle sana katılıyorum.Allah onları bildiği gibi yapsın.alışveriş malzemelerinin de artık çok alternatifleri var.almayacağız olacak bitecek inşallah…umarım bu defa herkez daha gayretli olur bu konuda bizim elimizde almamamk…sevgiler…

  2. MAVİ TUTKU dedi ki:

    Harika bir bilgi, tüm barkotlarda 729 ile başlayanlar hep israil malıymış öylemi.
    Kesin dikkat edeceğim.

Yorum bırakın