Shoetek Ayakkabılarım

Shoetek ’44 tl’lik ayakkabı cenneti’ tanımlamasıyla meşhur oldu sanırım. İnternet üzerinden tesadüfen bulduğum bir site. Geçtiğimiz yıllarda shoetek güzel ayakkabıları ve cepleri yakmayan uygun fiyatları ile dikkat çeken bir marka haline gelmişti, ürün seçenekleri güzel yalnız topuk boyları çok yüksek. Topuklarda ahşap tabanın kullanılması aslında bir dezavantaj, şık görünüyor olsa da ahşap taban çalışan bayanlar için ideal değildir.
Öte yandan ayakkabılarda kullanılan süet kumaşı oldukça kaliteli görünüyor. Tek sorun ayakkabılara rağbet arttıkça fiyatların yükseltilmesi.
Tek fyat olarak satılan ayakkabıların bazıları ‘görünüm olarak’ bahsedilen tek fiyatı hak etmese de, bazı ayakkabılar da bahsedilen tek fiyattan daha yüksek fiyatlara mal oluyor gibi.
Topuk boyları 15 cm olan ayakkabılarda kalem topuk yerine biraz daha kalın topuklar kullanılsa, ayakkabıları daha dikkat çekici kılacağı gibi gündelik hayatta da kullanımını arttıracaktır.
Ayakkabı temmuz ayında shoetek kargo bedava kampanyasından alındı, henüz giyilmedi, düğün için giyilmeyi bekliyor.  :) Fiyonklarını beğendiğim için aldım.
Beğendim paylaştım…
Denedim Yorumladım..

Shoetek Ayakkabılarım, Shoetek Ayakkabı, Shoetek Alışveriş

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Ben Ve Kendim, Denedim-Yorumladım, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Shoetek Ayakkabılarım için 2 cevap

  1. NaszL :) dedi ki:

    Aynısını alıcaktım,iyiki almamışım rengi çok açıkmış😀

  2. Neşetuana dedi ki:

    NaszL: açık ve koyu pudra renkleri vardı. ben aldığımda hangisini istersiniz diye aramışlardı. koyu rengini sevemedim, pembe gibiydi o yüzden almadım.

Bir Cevap Yazın

