Avakado Çekirdeğim Yaprak Verdi

14 Mayıs’ da,  avakado çekirdeğini minik bir ağaca (fide diyelim) çevirmek istediğimden bahsetmiştim.  38 gün sonra avakado çekirdeğim böyle minik yapraklar verdi. .Kökü hızla uzuyor, yaprakları biraz daha gelişince uzun bir saksıya ekeceğim.  
Avakadomun çekirdek halini görmek isterseniz burada ve burada ayrıntılı şekilde anlatmıştım.
 
Bu da Gülay Hanım’ın saksıda yetiştiği avakado. Fotoğrafını kendisi mail olarak iletmiş, çok beğendim sizlerle de paylaşmak isteyince,  sağolsun yayınlanmasına izin verdi.
Denedim, beğendim, yorumladım, paylaştım. Olurda elinize avakado çekirdeği geçerse hobi olarak bile olsa yetiştirmeyi mutlaka deneyin..


Avakado Çekirdeğim Yaprak Verdi, Avakado Çekirdeği Nasıl Yetiştirilir?, Avakado Çekirdeği Kaç Günde Yaprak Verir?

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Ben Bugün Bunu Öğrendim, Benim Bahçem, Beğendim Paylaştım, Bitkiler, Denedim-Yorumladım, Denemek Lazım, Herkesin Bilmesi Gerekenlerden, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Avakado Çekirdeğim Yaprak Verdi için 5 cevap

  1. Ceren dedi ki:

    Nasıl özeniyorum bilsen! Benim 4 patili bebem sağolsun, sayesinde sadece kedi çimi ekebiliyorum, çiçek-bitki niyetine. Onu da daha büyümeden yiyip bitiriyor zaten🙂 Yani sadece saksı yetiştirebiliyorum :))

    Bu arada, Melissa papileri ben kazandım da, sevinçten bayılmayayım diye açıklamıyorsun, di mi ?🙂

    Sevgiler.

  2. Yıldız dedi ki:

    Benim avakodamda bi hayli büyüdü ben 14 şubatta direk toprağa dikmiştim ama senin yazında suya ıslatılacağını okuyunca olmadığını düşünmüştüm 2 hafta önce çıktı ve yapraklarıda büyüdü yakında ben de yayınlamayı düşünüyorum……….

  3. Neşetuana dedi ki:

    Ceren; kedicik var demek:)
    hediye duyurusunun altında kazanan kişiyi duyurmuştum:)

    Yıldız; toprakta daha geç çıkıyor galiba, sizin avakado fidenizin fotoğrafını da görmek isterim🙂

  4. Ceren dedi ki:

    Oraya bakmak aklıma gelmedi hiç :))
    Kazanan kişi adresini verdi mi peki? Hani bir çekiliş daha olur mu ? :))) Gözüm kaldı yahu🙂

  5. Neşetuana dedi ki:

    evet, bugün verdi adresini. inşallah yine olacak aynı kampanya:)

Bir Cevap Yazın

