Bloggerda Yeni Özellik

Blog yasakları devam ederken, şurada yazan-okuyan kaç kişi kaldık ki. Sorunlar devam ediyor ama ben bütün  blogları görebiliyorum. Tabii bloguma giremediğini söyleyen çok kişi var. Ne yapmalıyız? (BKZ; Dns Ayarı Değiştirme) Tabii b yazıyı da göremiyorlar ki.🙂

Farketmeyenler için yazmak istedim. Blogger kaynaklarına yeni bir özellik ekledi. Adres çubuğunda, blog adresinizden sonra /view yazarak blogunuza yazdığınız bütün yazıları özet olarak görebiliyorsunuz.

 http://nesetuana.blogspot.com/view dedikten sonra, örnek fotoğraf;


Siderbar menüsünden farklı seçeneklere tıklayarak blogunuzu çeşitli şekillerde görebilirsiniz. Ben en çok mozik’i sevdim. Fotoğrafları birleştiriyor güzel değil mi?

Bloggerda Yeni Özellik

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Blogger Bilgileri, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bloggerda Yeni Özellik için 1 cevap

  1. TatLıGacı dedi ki:

    reader'danda okunuyor ama yorum yazılmıyor..ve çoğu foto görünmüyor..

Bir Cevap Yazın

