Ücretsiz İlan Vermek İstiyorum Diyorsanız; İlanPan.com



Evde beslediğim bir kaz’ım (Bıdık)  vardı, daha önce bir çok kez bahsetmiştim. Onun yavruları oldu ve mecburen evde yaşamak istememeye başladılar. Hal böyle olunca Bıdık’ın minik bebeklerine sıcak bir yuva lazımdı ama sık sık ziyaret edebileceğimiz bir yer olmalıydı. Çeşitli internet sitelerine ilan vermeyi düşündüm ama güvenemedim. Sonunda güvenilir bir site buldum, yine de ümitsizce fotoğrafları ekleyip kaz bebeklerimiz içinsıcak bir aile yuvası aradım.🙂 Yüklediğim gün bir çok kişiden yanıt geldi. Ücret ödeyerek almak isteyenler bile vardı. O kadar çok talep geldi ki..

Ama ben vazgeçtim. Çünkü Bıdık ve çocuklarından ayrılamadım, köye babaanne himayesine gönderdim.

Neyse.. Eğer ilan vermek için bir yerler arıyorsanız; İLANPAN.COM ‘u kulllanabilirsiniz. Ev arayanlar, Evini kiraya vermek isteyenlerArabasını satmak isteyenler, Evcil hayvanını satmak isteyenler, taşınabilir iş ve ev aletlerini satmak isteyenler..  ilanlarınızı siteye yükleyerek işinizin hızlanmasını sağlayabilirsiniz. Pasaj ya da Gittigidiyor gibi siteleri kullanarak emeğiniz üzerinden başka sitelerin kazanç edinmesini istemiyorsanız ilanpan yardımı ile satış yapabilirsiniz. Yapmanız gereken tek şey siteye girip ilanınızı eklemek, ücretsiz olarak ilanlarınız yayınlanıyor. Şimdi ilan vermek istiyorsanız bu ilan ver linkine tıklayın.

Hatta ben sitede yer alan  konuşan muhabbet kuşuna taktım, eğer son zamanlarda gelişen tüy alerjim olmasaydı almak isterdim.
Not: Bu bir reklam yazısı değil, denedim yorumladım yazısıdır.

İlan Vermek İstiyorsanız; İlanpan.com, İlan Siteleri, Ücretsiz İlan Verme, Ücretsiz İlan Nasıl Verilir?,

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Araştırdım Öğrendim, Beğendim Paylaştım, Blogger Bilgileri, Denemek Lazım, Nasıl Yapılır?Nedir?, Tavsiye Linkler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

