Aşkın Gerçek Yüzü

Damarlarım kayboluyor benliğimde
Nereye baksam sen
İkiye bölüyorum kendi ruhumda benliğimi
Bir yanım kabalaşıyor diğer yanım tanınmaz

Küçülüyor gözlerim denizlere sığmıyor
İkiye ayrılıyor yüzüm
Kayboluyor sensizliğin denizlerinde

Koşarak yüzüyorum balıklara
Dokundukça renkleniyorum
 Dokundukça seni kaybediyorum
Taşlarla varolan bir nehrin içindeyim
Aşk’a veriyorum bütün güzelliğimi
Kayboluyor yüzüm, gözyaşlarıyla
Sensiz..
Bedenlerimiz ikiye bölünürken
Çıplaklaşıyor bütün hatalarımız
Tek bir ruhta..

Balıkları daha iyi anlayabiliyoruz artık
Renkleniyor bedenlerimiz..

Bana ait sözlerle öldürüyorum seni
Her vecizede..
Her vezinde yeni bir ölü sen..

Tutamıyorum rüzgarları
Ölümü sana savuruyorlar, arsızca..

Matadorlar yönetiyor balıkları
Renkleniyor atların gözleri
Çıkarıyorlar at gözlüklerini
Rüzgar balıklara köle oluyor
Hokkabaz Ölüm, balıklara uzak sanıyorlar..

Mürekkebim bitiyor
Kömürle yazıyorum fermanları
Soğuk bir rüyadan cehenneme uyanıyorum
Saçlarım alev alev
İkiye bölünen ruhum birleşmiş,
Yanıyorlar hep beraber

Hoşgeldin sevgilim,
Aşk’ın gerçek yüzüne..
{Fotoğraflar; Picasso}
{Şiirsel Yazı; Neşe Tuana}


Aşkın Gerçek Yüzü, Neşe Tuana Şiirleri

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Bu Günlerde Ben..., Yazar Yönüm, Şiirler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Aşkın Gerçek Yüzü için 1 cevap

  1. Şiir çok güzel yüreğine sağlık, resimlerde göz dolduruyor.

Bir Cevap Yazın

