Feriha’nın Mor Elbisesi

Adını Feriha Koydum dizisinin 4. bölümünde Hazal Kaya’nın giydiği mor elbise’nin Arzu Kaprol imzasını taşıdığını biliyor muydunuz?
2010-2011 ilkbahar yaz kolleksiyonunun en güzel elbiseleri mor renklerde…



Feriha’nın Mor Elbisesi, Arzu Kaprol Mor Elbiseler, Ferihanın Mor Elbisesinin Markası, Mor Elbiseler, Arzu Kaprol 2011

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Araştırdım Öğrendim, Ünlülerin Giyimleri, Beğendim Paylaştım, Diziler, Moda, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Feriha’nın Mor Elbisesi için 1 cevap

  1. Anonymous dedi ki:

    Adını feriha koydum dizisinin 10.bölümünde hanede nin giydiği taba rengi montun markasını bilen varmııııııııı?????????????

Bir Cevap Yazın

