Öyle Bir Geçer Zaman ki Melodika Notaları

Erkin Koray’ın seslendirdiği ‘Öyle Bir Geçer Zaman ki’ şarkısının melodika notaları, yoğun istek üzerine yayında.. ^_^

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Araştırdım Öğrendim, Ben Bugün Bunu Öğrendim, Beğendim Paylaştım, Eğitim, Müzik, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Öyle Bir Geçer Zaman ki Melodika Notaları

  1. Anonymous dedi ki:

    bu notaları yazılı istiyorumm…

  2. Anonymous dedi ki:

    bu notalar tam doğru değil.kulağa hoş gelir ama şarkı normalde Fa minör gamında çalınır.(Fa Sol Sol# La# Do Do#)

Bir Cevap Yazın

