Bu Sıralar Ben..



Bütün gün pijamalarım ve ayağımda kocaman ayıcıklı patiklerimle ya ders çalışıyorum ya da sınav kağıtlarını okuyorum.



5 çayında pastaların yanında, genelde abur cuburda  tek tercihim olan süt mısırlı cheetos yiyorum.

Haftasonu Akşamları yemek yapmayıp, Lacivert Kebap (Antalya) ‘a yemek yemeye gidiyorum. Asıl yemek gelene kadar, ben  sıcak pide eşliğinde acılı ezme ve süzme yoğurtla karnımı doyuruyorum.
O kadar çok yemek yiyorum ki.. ama bir türlü tombiş bir şey  olamıyorum. ^_^
Geçen sene ekip biçip, kuruttuğum papatyalardan çay yapıp mis gibi kokusuyla içiyorum. Sakinleştirici etkisini görmezden gelemiyorum. Papatyalar kaynar suyun içinde yüzerken, bahçede su içinde yüzen nergisleri izliyorum..

Gojane ‘nin anlık indirimiyle  aldığım, tüylü yağmur botu (ben o tüyleri sökerim arkadaş, pek koşoş:P ) ve kısa botlarımın gelmesini sabırla bekliyorum..
Geceleri herkes uyuduktan sonra mutfağa girip,  Sarma Kadayıf Tatlısı yapıp, oturup yiyorum..

Evde peynir yapıyorum. 5 kilo sütten ancak 1 kalıp peynir çıkıyor.

Kötü günde, hastalıkta ve sağlıkta, öğrencilikte, öğretmenlikte yemek mönümün en değerli seçeneği olan makarna’yı yemeyi iyi günlerimde de bırakamıyorum, ihmal etmiyorum.😛
Fotoğraf karelerine sığmamaya başlayan (sığmadığı için eski saçımın fotosudur.) saçlarımı taramaya 20 dakikamı ayırıyorum, ya da saçımı tarasın diye Anneciğim’ e sığınıyorum. Hiiiççç ‘gideyim de bir saçımı kestireyim’ diye düşünmüyorum. Çok uzasın yerlere kadar gelsin istiyorum. (öyle olmasına az kaldı zaten) :P
Sabahları sokak simitçisinden simit alıyorum.. Has simit dediğin böyle sert olur. ^_^
Veee.. Annemin şaşkın bakışları arasında başörtü kenarı örüyorum.😛
O örgü bütün stresimi alıyor..

Başımı yastığıma koyduğumda sağlıklı nefes aldığım(ız)  her an için şükrediyor, sonra  bitkilerimi ve böcekleri düşünüyorum. ^_^


Kitap yazıyorum,
Şiir yazıyorum,
Ders çalışıyorum,
Ders anlatıyorum,
Ders çalıştırıyorum…
Veee bu yazıyla karar veriyorum; Bundan sonra ‘Bu Günlerde Ben’ etiketli konular oluşturmaya..



Neşe Tuana, Bu Sıralar Ben..

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Anılarım, Bu Günlerde Ben..., Bugün Günlerden Nedir, Bugünkü Haberler, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bu Sıralar Ben.. için 7 cevap

  1. Esra dedi ki:

    saçlarını gördükçe ahhh çekiyorum.

    Valla nazarım değmesin ama çok kıskanıyorum :))

  2. Muratoloji dedi ki:

    evde okunan yazılı kağıtları…Bu tabloya yabancı değilim🙂

  3. Ne kadar birbirinden bağımsız güzel aksiyonlar bunlar:) Yiyip yiyip kilo almamak da güzel birşey olsa gerek, ben hiç öyle olamadım da:\

  4. NİLMOON dedi ki:

    hayırlı sabahlar..
    ben de blogumda dün buna benzer bir post hazırlamıştım..
    bunu sık sık yapın,okumak pek keyifli oluyor..
    sevgiler..

  5. Neşetuana dedi ki:

    Ne giysem; senin saçların daha uzun olsun inşallah:)

    Muratoloji; tembel işi yapıyorum:)

    Yağmurcum; kilo alabilmekte güzel aslında.:)

    Nilmoon; hayırlı sabahlar. bundan sonra yapacağım, teşekkür ederim.🙂

  6. Scissor Hands 81 dedi ki:

    Saçlarını allah nazarlardan saklasın harika görünüyorlar ama yeni foto koyarsan (daha uzun yazmışsın ) seviniriz

  7. Scissor Hands 81 dedi ki:

    Dikkat et de saçlarını peruk yapmak için kesmesinler

Bir Cevap Yazın

