Öyle Bir Geçer Zaman ki Deniz Gezmiş


                           http://video.mynet.com/siesan2010/Deniz-Gezmis-Oyle-Bir-Gecer-Zaman-Ki-de/1078035.swf

Öyle bir geçer zaman ki dizisinin,  geçtiğimiz hafta yayınlanan bölümünde, polisten cop yiyerek yere düşen Ahmet’e uzanan el Deniz Gezmiş eliydi. Bölümde,  tepki geleceğini bilen senaryo yazarları ve yönetmen, zannedersem Deniz Gezmiş’in yüzünü göstermemeyi daha  uygun buldular.

Zihinlerde ise bu fotoğraf karesiyle beraber,  şu cümleler kaldı;



Ahmet, ayağına aldığı cop darbesinin acısıyla yere düşer, Yanında 3 kişi bulunan biri gelir ve Ahmet’e elini uzatır,

-İyimisin Ahmet kardeş, der.
Ahmet;

-İyiyim Deniz, diye karşılık verir.

Harika bir sahneydi.. Yanılmıyorsam Deniz Gezmiş’i Yavuz Bingöl seslendirmiş..

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Öyle Bir Geçer Zaman ki Kitabiyye, Beğendim Paylaştım, Diziler, Film Yorumları, Videolar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Öyle Bir Geçer Zaman ki Deniz Gezmiş için 1 cevap

  1. sedef kalem dedi ki:

    İyi misin Ahmet 'ARKADAŞ' der.Sanırım yanlış yazmışsın ben de nacizane düzelteyim dedim. Görüşmek üzere…

Bir Cevap Yazın

