Çilek Ağacı


Geçen sene saksıda yetiştirdiğim çilekler, topraktaki bitki kurtları sayesinde güzel meyve verdiler, ama bazılarınında yapraklarının sarardığını gördüm. Yakında ben yine taşıyorum ve bu sefer bahçeli ev olacak, çilekleri balkon saksısı yerine bu şekilde ağaçlandırma yöntemi ile yetiştirmeyi düşünüyorum.
Ama farklı bir yöntem var aklımda. Evin bodrumunda eskiden kalma çok uzun bir plastik boru var, onu aralıklı olarak delip toprakla doldurmayı düşünüyorum. Yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi yani. Daha önce bunu ağaçlar forumunda da uzun uzun konuşmuştuk. Hasat sonu bu yöntem ile iyi mahsül alan ağaçseverler vardı. Ben de hobi olarak deneyeceğim, umarım olur🙂
Geçen yıl  saksıda yetiştirdiğim çileklerden bahsetmiştim,  bu yıl yöntem biraz değişik,  ama daha verimli olacak gibi görünüyor. 
Bu arada bakımı iyi yapılan bir çilek ağacı ilk yılında meyve vermeye başlar..

Çilek Ağacı, çilek ağacı nedir, çilek ağacı kaç yaşında meyve verir?, çilek ağacı nasıl yetiştirilir?, çilek ağacı için dikey düzenekler, çilek ağacı yetiştiriciliği

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Araştırdım Öğrendim, Ben Bugün Bunu Öğrendim, Bitkiler, Hayatımızı Kolaylaştıranlar, Nasıl Yapılır?Nedir?, İlginç Bilgiler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

