Giyilebilir Battaniye

Giyilebilir battaniyeler, günlük kullanım için aklıma pek yatmasa da yolculuklarda yanımızda bulunması gereken aksesuarlardan.
Evde kullanımı biraz rahatsız edici olabilir. Üzerinizde sürekli bir ağırlık hissetmek, bedeninizi ve zihninizi yorabilir.
Bir karavan’a sahipseniz ya da sürekli seyahat eden bir insansanız bir tane giyilebilir battaniye edinmelisiniz. Kargo masrafı dahil 39,90 tl ye satılıyor.
Hepsi burada, Gitti Gidiyor  gibi alışveriş sitelerinden Uzak Doğu çıkışlı giyilebilir battaniyeleri, daha ucuz fiyatlarla da alabilirsiniz.



Giyilebilir Battaniye, giyilebilir polar battaniye

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Araştırdım Öğrendim, Beğendim Paylaştım, Hayatımızı Kolaylaştıranlar, Nasıl Yapılır?Nedir?, Satılık Neler Var?, İlginç Bilgiler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Giyilebilir Battaniye için 2 cevap

  1. çok gereksiz bi ürün bence ya🙂

Bir Cevap Yazın

