Caillou Çizgi Film İzle

                         http://www.kure.tv/VideoEmbed?ID=73001

Pazartesi günleri, sabah 2 boş ders aralığım var. Herkes boş saatlerinde okey, dama vs gibi oyunlar oynarken ben çizgi film izliyorum. Hatta bazen de türkçe altyazılı ingilizce dublaj çizgi filmler bulup öğrencilerimle beraber izliyoruz.



Caillou ise her sabah kahvaltı yaparken izlediğim bir çizgi film haline geldi. Çocukları eğitici ve olumlu yönlendirici etkileri olan bir çizgi film.

Caillou çizgi filminin  diğer bölümlerini Küre Tv ‘ den izleyebilirsiniz.

Caillou Çizgi Film İzle, Caillou Küre tv

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Beğendim Paylaştım, Eğitim, Nasıl Yapılır?Nedir?, Videolar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

