Carmina Allık

Allık kullanmak benim için zor bir iş, ten rengim açık olduğu için;  bir başkasında hiç dikkat çekmeyen renkler ben de aşırı makyaj yapmışım gibi bir hal alıyor. Bu yüzden makyaj tonlarını ve renklerini çok iyi seçmem gerekiyor. Uzun süredir daha önce bahsettiğim allığı kullanıyorum, çok sık kullanmasam da kalitesi iyi ama renginden dolayı çok memnun değilim, mat bir rengi var. Halbuki çok açık bir renk olmadığı için almıştım ama çok memnun kalamadım..

Araştırırken Carmina’nın sitesinden Allıklarını da inceledim. Renkleri güzel görünüyor. Özellikle krem allıklar dikkatimi çekti, renkleri çok güzel görünüyor, kullanımı nasıl acaba?

İlerleyen günlerde alıp denersem fikirlerimi de paylaşabilirim..

Carmina Allık, Carmina Allık Fiyatları, Carmina Krem Allık, carmina terracota allık, carmina terracota

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Araştırdım Öğrendim, Beğendim Paylaştım, Denedim-Yorumladım, Denemek Lazım, Kadının Dünyası, Kozmetik Ürünleri, Makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

