Twigy Panduf

Carrefour’ da Twingy Panduflar 16 TL’ye satılıyor. Çok fazla panduf çeşidi yok ama.. Tabanlarında koruma derileri olduğu için pandufları uzun süre yıpranmadan kullanabiliyorsunuz. Benim gibi takım elbise altına giyip,  ortalarda öyle dolaşmazsanız, gözünüze daha hoş görünebilir.🙂
Pabbuc‘da Twingy Panduflar kalitelerine ve kalınlıklarına göre, 20 tl- 40 tl arası fiyatlarla satılıyor. Kargosu da ücretsiz.. Sevdiklerinize alabileceğiniz güzel bir hediye..

Pabbuc‘da bulunan Twingy Pandufları yılbaşına özel indirimlerle almak için, ‘sitesini’ ziyaret ediniz…

Twigy Panduf, twigy terlik, twigy ev botu,

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Ben Bugün Bunu Yaptım, Beğendim Paylaştım, Denedim-Yorumladım, Kadının Dünyası, Nasıl Yapılır?Nedir?, Satılık Neler Var?, Tavsiye Linkler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Twigy Panduf için 1 cevap

  1. Hande dedi ki:

    pabbuc.com'u takip etmek lazım.bazen çok güzel indirimleri oluyor.
    sanırım 2 hafta önce penti çoraplar vardı ve fiyatları normalden daha düşüktü.bazı ürünlerde kargo ücretsiz oluyor dediğiniz gibi..zaten 20 TL alışverişlerde de kargo ücreti almıyorlar..favori sitelerimden biridir pabbuc.com😉

Bir Cevap Yazın

