China Glaze Oje



Oje denilince benim aklıma Loreal geliyor. Çünkü en kaliteli olarak loreal ürünlerini görüyorum. Zaten türkiyede satılan oje markaları ve onların renkleri sınırlı sayıda..

Yurt dışı internet sitelerinden  farklı kozmetik markaları ürünlerine ve oje markalarına ulaşabilirsiniz.



China Glaze marka ojeleri türkiyedede satan internet siteleri mevcut, bazı kozmetik merkezlerinde de bulabilirsiniz. Ancak türkiyede tüpü 15 tl ye satılan china glaze ojeleri yurt dışından 4-5 dolara alabiliyorsunuz. Eğer yapacağınız alışveriş kapsamlıysa yurt dışı internet sitelerini kullanabilirsiniz.



China Glaze, China Glaze Türkiye, china glaze oje,

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Beğendim Paylaştım, Kadının Dünyası, Kozmetik Ürünleri, Makyaj, Nasıl Yapılır?Nedir?, Tavsiye Linkler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

