Worth1000

Blog sayfamda ara sıra header değişikliği yapıyorum. Dikkat ederseniz;  göz yormayan, koyu renklerden uzak, basit resimlerden ve şekilli yazılardan header oluşturmaya özen gösteriyorum. Özel hayatımda da olduğu gibi karışık işleri hiç sevmiyorum, izlediğim, bulunduğum, ziyaret ettiğim her yerin sade olması benim için önemli bir kriter. Zaten internet sayfalarında aşırı resim bulundurmak,  sayfaların geç açılmasına neden oluyor..

Header oluşturmak için Worth1000 sitesinde bulunan photoshopla değiştirilmiş resimleri kullanabilirsiniz.


(Yaklaşan Kurban bayramına uygun bir fotoğraf)

Örneğin ben BU ve ŞU resimleri çok sevdim. Bir gün farelerde sevimli olabilirmiş.🙂 Fotoğraflardaki şirin hayvanların sadece göz kısımlarını alarak,  photoshop yardımı ile bir header elde edebilirsiniz.

Hadi bakalım acemiyim diye geçiştirmeyin, ben de yeni yeni öğreniyorum hep beraber birşeyler yapmayı deneyelim..

Kolay gelsin bizlere.. 🙂

header nasıl yapılır?, Worth1000,

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Araştırdım Öğrendim, Ben Bugün Bunu Öğrendim, Ben Bugün Bunu Yaptım, Beğendim Paylaştım, Blogger Bilgileri, Denemek Lazım, Nasıl Yapılır?Nedir?, Tavsiye Linkler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

