Fıstık Ezmesi



Fıstık ezmesi ile ilgili daha önce de bir yazı yazmıştım. Yazıyı okuyanlardan bir kaç mail aldım. Bunlardan birisi de Kahramanmaraş’ta Profesyonel olarak; fıstık, badem ezmesi yapan MSF Gıdaydı.. 

Evde zor uğraşılarla yaptığım , fıstık ezmesi ve daha önce  bahsettiğim marka dışında ezme hiç yememiştim. Msf gıda yetkilileri, -beni mahçup ederek- ürünlerinden tadabilmem için,  küçük bir paket yollayacaklarını belirttiler, böyle bir teklifi geri çeviremedim ve dün akşam lezzetli bir paket aldım. Gerçekten çok mahçup oldum, çünkü ben tadımlık olarak, ezme göndermelerini bekliyordum. Ürünlerinden birer paket yollamışlar, keselerine bereket..Çok teşekkür ediyorum.



Ürünler hakkındaki yorumlarıma gelince; özellikle Antep Fıstığı Ezmesi çok lezzetliydi, Hepsinin tadına ayrı ayrı baktım, katkı maddesi kullanılmamıştı, gayet taze ve iştah açıcılardı..

Yaklaşan Kurban Bayramında,  misafirlerinize ikram edebileceğiniz güzel bir tatlı seçeneği.. Aynı zamanda bayramda şeker yerine kalıp fıstık, badem ezmelerini de ikram olarak kullanabilirsiniz. Madlen çikolataları bırakalım artık..

Fıstık ve badem ezmesi, diyet yapan insanların listelerinde de karın kasları için besin olarak seçilmektedir.  Bu nedenle  sağlık açısından zararlı olmadıkğı gibi bir besin ögesi olarak vücudun gelişimine katkı sağlıyor.

Ben denedim, tadımladım ve yorumladım. Memnun kalmasaydım hiç bir şekilde alabilirsiniz diye tavsiye etmezdim ama gerçekten çok beğendiğim için gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Eğer ürünlerden almak isterseniz, FISTIKBADEM ‘in İnternet Sitesinden sipariş vererek, bu lezzetli  ürünlere ulaşabilirsiniz..

Afiyet olsun.🙂

Fıstık Ezmesi, Fıstık Ezmesi Nereden Alınır?, Badem Ezmesi, Karışık Ezme

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Arada Sırada Yemeli, Beğendim Paylaştım, Denedim-Yorumladım, Denemek Lazım, Duyuru Yaptım, Nasıl Yapılır?Nedir?, Okuyuculardan Gelenler, Satılık Neler Var?, Yeme İçme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Fıstık Ezmesi için 4 cevap

  1. ee benim canım çekti ama😦

  2. aksilaz dedi ki:

    Maraş'ta markasını hatırlamadığım bir firmada küçük paketlerde ve çok şık kutuda satıyor. hatta özel olarak İstanbula getirtenler bile vardı. MSF daha önce tatmadığım bi firma. ilgililere duyrulur🙂

  3. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    canımı çektirdin, bende fıstık ezmesine bayılırım, evde yapıldığını bilmiyordum genelde hazıra konardım:) buarada bu sitede ben fiyat göremedim. nasıl burnumda tüttü şimdi:))

  4. Mehtap dedi ki:

    Muhteşem görünüyor.Ben fıstık ezmesini kavanozda alıyorum bazen.kahvaltılarda dilim kızarmış ekmeğe sürüp yemesine bayılıyorum.sevgiler.

Bir Cevap Yazın

