Göz Rengi Değiştirme Programı İndir

Göz renginizi değiştirmeyi, renkli bir lens yardımı ile kolayca yapabilirsiniz. Ama sadece bir fotoğrafınız üzerinde oynama yaparak, değiştirmek istiyorsanız, program indirip saatlerce onu nasıl kullanacağınızı araştırmak yerine BU SİTE yardımı ile yüklediğiniz fotoğrafların göz renklerini, saç renklerini değiştirebilir hatta makyaj bile yapabilirsiniz.

Ben yeşil rengi denedim. Pek uyumlu olmadı ama..
Ayrıca Fotoğrafınız üzerinde deneğiniz makyaj, lens, saç rengi, takma kirpik vs. gibi malzemelerin markaları da gösteriliyor. Hemen yanında da ‘ürünü satın al’ butonu beliriyor. Eğlence, ticaret ve reklamı bir arada barındıran güzel bir uygulama olmuş. Photoshopla saatlerce ince uğraşılara girmeden, site yardımı ile kolayca göz renginizi değiştirebilirsiniz.


Tek yapmanız gereken siteye üye olmak ve seçtiğiniz bir fotoğrafı yüklemek, sonra istediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz.

Göz Rengi Değiştirme, Göz Rengi Değiştirme Programı İndir, Saç Rengi Değiştirme Programı, Makyaj Yapma Programı

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Ben Bugün Bunu Yaptım, Beğendim Paylaştım, Hayatımızı Kolaylaştıranlar, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Göz Rengi Değiştirme Programı İndir için 6 cevap

  1. Gizzy dedi ki:

    bu aralar kendime lens almayı düşünüyodum benim için süpre bi paylaşım oldu bu çok teşekkürler:)

  2. ikimiz dedi ki:

    bbaaayıllldımmmm ellerine sağlık hocam çok beğendim ama senin ki kadar düzgün yapadım😀 banada beklerim canım hocam çok güzel bilgilrpaylaşıyorsun öpretmen olmak böyle bişey olsa gerek😀

  3. Neşetuana dedi ki:

    sizlerinkiler nasıl oldu merak ettim🙂

  4. ikimiz dedi ki:

    gözlerim ela olduğu için yeşil denedim güzel uydu ama tam yüzümden olan fotoğrafım yok yandan bir tane vardı onda denedim ama siteyi sık kullanılanara ekledim güzel bir foto çekince denicem😀 sağolun…

  5. busiş dedi ki:

    yaa nerden indircez gzl ama indiremedim nolur cvp yzın admin😀

  6. seLen dedi ki:

    sLm ben siteye üye oLamıorum yardımcı oLur musunuz şimDiDen tşk'Ler ;))

Bir Cevap Yazın

