Rihannanın Yeni Saç Rengi Kırmızı

Rihanna sürekli değiştirdiği saç renkleri modellerine, bir yenisini daha eklemiş. Kısa saçlarına kaynak yaptırarak, ateş kırmızısı bir renge boyatmış. Benim doğal turuncu renk saçıma benzemiş, :p felaket birşey olmuş.

Lady Gaga gibi farklı tarzlarla gündeme gelmeyi seven Rihannaya en çok siyah saç yakışıyor..

Neşe Tuana

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Ünlüler, Beğendim Paylaştım, Kadının Dünyası, Moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

