Pucca Kim – Pucca Günlük Kim? – Küçük Aptalın Büyük Dünyası

Ben, Sen O, Biz, Siz, Onlar  gibi iki eli, iki kolu, iki kulağı, iki gözü olduğunu düşündüğüm ” Pucca Günlük” adlı blog yazarıdır. Blogda Profil  resmi olarak Marilyn Monroe resimlerini kullandığı görülmektedir. Okuyanus yayınları tarafından  ” Küçük Aptalın Büyük Dünyası Pucca Günlük” adlı kitabı yayınlanmıştır.

Kim olduğunu isim olarak araştıranları daha çok merak etmek gerek. Öyle ki birçoğu sevmediği halde adının ne olduğunu, fiziki özelliklerinin nasıl olduğunu merak etmektedir. Kitabını alıp okumuşluğum yoktur, keza son birkaç aydır kitap okumamaktayım.

Ancak dikkatimi şiddetle çeken birşey var; Lakabı Pucca olan blog yazarını en çok takip edenler düşmanları sanki. ( Zaten insanlar genellikle sevmiyorum dediklerini gizi gizli takip ederler, içten içe saldırırlar, bazıları sesli bazıları sessiz olarak.. )Farklı internet platformlarında kendisine ait olduğu iddia edilen fotoğrafları yayınlanmıştır. Hiçbiri gerçek resmi, ismi, cismi  değildir, yada öyledir bilinmez. Bunu bilmenin çok da önemi yoktur, kitabını ve blogunu sevdiysen, beğendiysen oku, kim olduğunu merak etme. ‘ Kim olduğunu öğrenince eline ne geçecek?’ bir de bunu düşün? Beğenmezsen takip etme, şayet takip ediyorsan yerin dibine sokma, çünkü  Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim atasözündeki mantık bütününü sana hatırlatmak isterim. Şayet eleştiriyorsan onu yakından takip ediyorsun demektir. Madem takip ediyorsun niye eleştiriyorsun madem eleştiriyorsun, hoşuna gitmiyor neden araştırıyorsun ve bu yazıyı okuyorsun? Soruların sonu gelmez..

Bu konuda bir yazı yazmamın nedeni özeti ile şudur;  ” aradığını bulma duası pucca, pucca kimdir, pucca ne iş yapar, puccanın adı pınar mı? ” diye aratarak,  bloguma arama motorlarından gelenler var.  ‘Aradığını bulma duası pucca’ sözcük öbeğinin anlamını çözemedim. Bunu aratan kişiler ya pucca’yı bulmak için aradığını bulma duasını okumaya niyetlenmiştirler ya da asosyal, işi gücü olmayan, bütün gün internet başında tanımadığı insanların canını sıkmaya uğraşan tiplerdir. Her arayışı düşünerek belirtmeliyiz ki ; ‘ aradığını bulma duası pucca’ diye aratanlar daha yaratıcılardır. Kendilerine bir mezarlığa giderek Fatiha okumalarını  önerebiliriz, hiç değilse bir ölünün ruhuna okudukları fatiha gider..

Bu yazı,  sizin gibi arama motorlarından gelenler için yazılmıştır. Aradığınızı bulamadıysanız,  lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.

Konu ile doğrudan ilgili olmasa da birkaç anonim söz: Fazla merak iyi değildir, Fazla merak kediyi öldürür, Fazla merak cildi bozar, Fazla merak bir hastalıktır.

Neşe Tuana

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Araştırdım Öğrendim, Günlük, Mizah, Miş Muş Günlüğü içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Pucca Kim – Pucca Günlük Kim? – Küçük Aptalın Büyük Dünyası için 3 cevap

  1. * *selinka* dedi ki:

    ayıptır söylemesi bende bir başka blogta okuyup şok olmuştum.böyle şeyler yazabilen insanı bende gercekten cok merak ettim sevgili neşe.benk hiçmeraklı degilimdir ama gercekten resmi olsaydı bende bakmak isterdim.aman yada boşver işimize bakalım.sevgiler….

  2. Telekinesis dedi ki:

    Hocam, benden erken davranmışsın.
    bende google amcaya gönderi amaçlı bol küfürlü bir yazı yazsam link back yapar mıyız ?

    Tribünlere oynama lazım da. Açık açık sölüyorum. Tahsilli yüksek sapım ne kadar erotika yazsakta sapların kitabı çıkmaz.

    Ah norveç niye gönderdin beni buralara

  3. Neşetuana dedi ki:

    Selinkam ; öyle yazdım ama merak etmek doğaldır tabi, ama bunu zarar verme noktalarına getirenler var, bu yanlış tabi.

    Telekinesis; olabilir tabii neden olmasın, ama küfür olmasa iyi olur🙂

Bir Cevap Yazın

