Ekmek Reklamı

                                   http://video.mynet.com/omrumu_7_bitirdiler/Ekmek-Reklami/918147.swf

Ekmek yapmakta bir sanattır, sanatını iyi icra edenlerin yaptığı ekmeğin lezzeti bir başka olur. Ne yazık ki ben lezzetli ekmek yapan fırınları çok göremiyorum. Ama doğuda özellikle Mardin, Diyarbakır, Şanlıurfa gibi doğu şehirlerinde ekmekler bir başka olur, tadına doyum olmaz.

Yabancılar yukarıda görüldüğü gibi farklı bir reklam filmi hazırlamışlar. Düşündüm de bizim ekmeklerimiz onlarınkinden lezzet olarak daha güzel, ancak reklam eksikliği var. Çünkü ekmekler, marka olarak üretilmiyor..

Konu hakkında ilgili olan birisine sesleniyorum;  Bizim reklamlarımızı da yapınız efendim, doğudaki lezzetli pide ekmeklerimizi bütün dünya görsün..  🙂

Neşe Tuana

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Arada Sırada Yemeli, Beğendim Paylaştım, Duyuru Yaptım, Nasıl Yapılır?Nedir?, Senden Benden Bizden, Seslendim Yetkili Duysun, Videolar, Yeme İçme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Ekmek Reklamı için 1 cevap

  1. Sevtap dedi ki:

    Bende facebookta izlemiştim süper reklam

Bir Cevap Yazın

