Blogunuzu Program Ekleyin Site Hitinizi Arttırın

Sitenizin izleyici sayısını arttırmak ve arama motorlarından, yönlendirme sitelerinden gelen ziyaretçi sayınızı çoğaltmak için, Blogunuza Program indirme eklentisi yerleştirebilirsiniz.Bu eklentiler site hitenizi arttıracağı gibi Google sıralamanızı da yükseltecektir.

Yeni Program sitesi,  webmasterler için güzel bir hizmet sunmuş. Web sitenize ekleyeceğiniz kodlarla web sitenizi içerik açısından daha zengin hale getirebilirsiniz. Üstelik tümüyle kendi sitenize uygun tasarımla bunu yapabilirsiniz. Tek yapmanız gereken aşağıdaki ayarları kendi siteniz tasarımına uyacak şekilde değiştirmek, “Ön İzleme Yapmak ve Kodu Almak İçin Tıklayınız” butonuna tıklamak ve karşınıza gelen sayfada ki kodu kopyalayıp sayfanıza yapıştırmak. İşte hepsi bu.

Blogunuza ekleyeceğiniz Program indirme eklentisinin Zemin Rengini, Yazı Tipini, Yazı Rengini,  Frame Genişliği (piksel),  Frame Yüksekliği (piksel),  Yazı Büyüklüğü, Listelenecek Program Sayısı özelliklerini kullanarak  istediğiniz şekilde eklentiyi şekillendirebilirsiniz. Bütün bunları düzenleyebilmek için tek yapmanız gereken bu linkteki sayfada düzenleme yapıp kodunuzu almak.

Program Örnek Eklenti kodu;


Neşe Tuana

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Blogger Bilgileri, Nasıl Yapılır?Nedir? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Blogunuzu Program Ekleyin Site Hitinizi Arttırın için 4 cevap

  1. Zuzu dedi ki:

    Bilgi icin tesekurler fakat ben yapamadim ordaki kodu alip nereye eklemem gerek🙂 Birde bu kod ile sayfamin layouttunda herhangi bir degisiklik olucak mi?

  2. Neşetuana dedi ki:

    zuzucum; kod ile sayfanızda herhangi bir değişiklik olmuyor.

    Blogumun sağ alt kısmına ben de ” program indir” başlığı ile ekledim.

    Blogunuzda yerleşim'den “gadget ekle/HTML/JavaScript” i seçip kodu oraya ekleyebilirsiniz.🙂

  3. Zuzu dedi ki:

    Yaptim tesekur ederim yardim icin

Bir Cevap Yazın

