Hediyeler ve Teşekkür :)

Dün akşam 20.30 da kargocu dayandı kapıya🙂 O saatte hala kargo dağıtımı yaptıklarını bilmiyordum.Gelen paket Chunlim’ dendi.Geçen hafta düzenlediği kampanyaya son gün katılarak, talihliyesi olmuştum.
Hediyeleri, akşam akşam alınca pek sevindim.Güzelce paketlenmiş, Hepsi birbirinden güzel ve kullanışlı ürünler.Ayrıca bir de Parfüme Jewellers’in vücut losyonu vardı ama onu fotoğraflayamadım, çünkü kargoda gelirken kapağı açılmış ve diğer malzemelerin üzerine dökülmüştü.Ah bu kargocular :) 
Hediyeler bir yana, en çok da bu minik zarfı ve içerisindeki notu sevdim.
Hediye paketinin hazırlanması, kargoya verilmesi belki küçük ayrıntılar ama zahmetli işler, bu yüzden zaman ayırdığın, emek verdiğin ve paylaştığın için  Chunliciğim çok teşekkür ederim, mahçup ettin beni, çok düşüncelisin. :)

Neşe Tuana

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Hediyelerim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Hediyeler ve Teşekkür :) için 4 cevap

  1. ChunLi Beauty dedi ki:

    aaa bende düşünüyodum ne zaman elinde olcak diye cok sevindim almış olmana😀 güzel günlerde kullanırsın insallah kullanmadıklarınıda sevdiklerinle paylaşırsın😀 yaw o kadarda sıkı paket yapmıştım😦 losyon ziyanmı oldu simdi üzüldüm😦

  2. Neşetuana dedi ki:

    Çok teşekkür ederim.Evet paketi de çok güzel yapılmıştı :)Biraz dökmüşler ama kullanılır yine de🙂

  3. ChunLi Beauty dedi ki:

    🙂 kendim paketledim biraz özel olsun istedim tabi sana ne sekilde ulastı bilmiyorum ama begendigine sevindim🙂

  4. Neşetuana dedi ki:

    çok beğendim:)

Bir Cevap Yazın

