Mazhar Alanson’un Twitterdaki İğrenç Esprisi

Twitterda takip ettiğim birkaç ünlü var.Onları da arayıp bulmadım da yakın arkadaşım olan ünlü birisinin twitter sayfasında görünce sevdiğim sanatçıları da izlemeye aldım.Mazhar Alansoyda bunlardan birisiydi.

Birkaç gündür siirtte yaşanan olayların medyada yoğun olarak gündeme getirildiğini görüyoruz.Aslında olayın meydana geliş tarihi 1,5 yıl öncesine dayanıyor.Ancak her zaman olduğu gibi birşeylerin üzeri kapatılmaya çalışmak istendiğinde halkın can evinden vuracak “tecavüz, bölücülük, çocuk kaçırma” olayları gündeme getiriliyor.Bu olay 1,5 yıl önce yaşanıyor ve bütün polis merkezlerinde, adliyelerde muhabirleri olan medyanın yeni haberi oluyor.Gazeteler manşetten olayı duyuruyor. Haber bültenleri canlı yayında siirtten haber yapıyor.Aslında asıl amaç dikkatleri başka yöne çekmek.Çocuklara uygulanan cinsel istismar sadece siirt ilinde mi var?..

Mazhar Alansoyda duyarlı sanatçı kişiliğini (!) ortaya koyarak, birkaç gündür twitter sayfasında siirtteki olaylar ile ilgili akla sığmayan şakalar ve benzetme yazılar yazmaya başladı.Örnek;

.
Belki bu yazılarının mantıklı bir açıklaması vardır diye düşünmek istiyoruz.

Neşe Tuana

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Ünlüler, İtirazım Var Hakim Bey içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Mazhar Alanson’un Twitterdaki İğrenç Esprisi için 7 cevap

  1. hayal perest dedi ki:

    normalde severim bu adamı adam aklı sıra espri yapmış tek kelimeyle düşük

  2. KYBELE F dedi ki:

    Mazhar Alanson'un adının yanına 12 koayarak twitter gibi bir yerde bu tarz basit şeyler yapacağını sanmıyorum.

    İnternette her gördüğümüz sakallıya dede demememek gerekir.

    Şimdi ben KYBELE F adıyla yazan, başka birinin fotoğraflarıyla burda olan birisi olabilirim.

    Nerden bilebilirsiniz?

    İnanmayın efendim.
    İnanmayın.

  3. Neşetuana dedi ki:

    Hayalperest, ben de çok severim aslında.

    KYBELE F, Aslında önce ben de başkasıdır diye düşünmüştüm ama haberlere konu olduğunda, kendisinin olduğunu görünce çok şaşırdım.

  4. MeDuSa dedi ki:

    mazhar alanson'un akıl sağlığından her zaman şüphe etmişimdir. dün de artık çıkardım takip listemden. ben de senin gibi 'umarak' mantıklı bir açıklama aradım hatta acaba ona birileri manidar bir şeyler mi yazıyor da bu adam bize saçma gelen bu iletileri sıralıyor diye @ ile başlayan bütün profili açık tweetletleri gezmeye başladım ama yok… araştırmamı yapıp ikna olmayınca da “Ne çektin sen Mazhar?” dedim cevap gelmeyince de çıkarıldı listemden tarafımca… Fena halde kınıyorum!

  5. Neşetuana dedi ki:

    MeDuSa, ben çok şaşırdım hiç beklemezdim..

  6. rumma dedi ki:

    Berbat gerçekten,kalıplarının insanı değiller..:(

    sevgiler

  7. Anonymous dedi ki:

    it was greatly riveting to deliver assign to http://www.nesetuana.com
    I call for to refer to your notify in my blog. It can?
    And you et an account on Twitter?

Bir Cevap Yazın

