RÜYA . . .

 
Yine aynı rüya
Taşların üzerinde yürüyen bir nehir,
Gong sesleri…
Sana boş kağıttan okuduğum şiirler
Yozlaşmış okul bahçeleri
Yeşili unutmuş ağaçlar
Birkaç dil bilen, vasıfsız işçiler
Korkarak bakıyorum gözlerine…
Midemde arı kovanları, Kraliçe emir yağdırıyor
Gözlerini benden kaçırdığında, yağmur daha şiddetli yağıyor
Gökten kraliçeler çakıyor,
Böyle bir bahçeye…
Kafamda nüfus patlaması oluyor
Beyin göçü yaşıyorum,  ruhumdan habersiz…
Yolda gördüğüm mutsuz kadınları hatırlıyorum
Hep aynı cadde üzerinde, oraya hep yağmur yağıyor bizden habersiz
Boş bir kağıt okuyorum, heceleyerek…
Sana başlıyorum,
Sonunu getiremiyorum…
Yazan: Umut Aydın

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Şiirler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

RÜYA . . . için 3 cevap

  1. MAVİ TUTKU dedi ki:

    Şiire bakılırsa oldukça karmaşık duygular yaşatan bir aşk olmuş gibi.. Bu Aşk öyle acaip birşeyki insanı şah ediyor padişah ediyor, bulutların üstüne çıkarıyor, alt üst ediyor, cehennemi sıcağında yakıyor, yüreği mengene gibi sıkıyor, nefes aldırmıyor, gözleri kör ediyor, ve daha çokk şeyy….

    Yorum için teşekkür ederim, haklısınız yeni lezzetler çıkıyor bazen, güzelde oluyor.:)

  2. Neşetuana dedi ki:

    Yazınızda şiir gibi olmuş🙂
    Rica ederim.

  3. aydilber dedi ki:

    karmaşık bir şiir..nede olsa ALLAH'tan rüya rahatlıyor insan

Bir Cevap Yazın

