Kendini Yorgun, Mutsuz Hissediyorsan. . .

Kendimi yorgun, sinirli yada üzgün hissettiğim anlarda “comptine d’un autre ete” ve “amelia” dinliyorum ve ruhum dinleniyor.Müzik, ruhun gıdası…
Ülkemizde, her ne kadar pop müzik, hak etmediği kadar aşırıyı ilgiyi görse de, sesi güzel olmadığı halde birçok şarkıcı ünlü olmuş olsa da, gerçek sanat enstrümanların sesini konuşturmayı bilmekle oluyor.Duyduğunuz bir keman sesi, piyano tuşları, dinlerken ruhunuzu kaplıyor ve müziğin kalbine inebiliyorsanız, duygularınızda yer edinmeyi başarabiliyorsa  işte o sanattır ve dinlenmeye değerdir..

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Beğendim Paylaştım, Müzik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kendini Yorgun, Mutsuz Hissediyorsan. . . için 3 cevap

  1. il müzik nekadar huzur verici sonunda birde zil çalıyor:)

  2. aydilber dedi ki:

    bencede en güzel dinlenme metodu ..ama çocuklar olduğundan beri ben sesizlik dinlemeyi tercih ediyorum

  3. Neşetuana dedi ki:

    Moda(e)rator;Ben de onu çok seviyorum.

    aydilber;çocuk sesini bilirim, öğrencilerim sağolsunlar🙂

Bir Cevap Yazın

