Dalan Zeytinyağlı Sabun

Pazar günü alışveriş yaparken Dalan’ın Zeytinyağlı sabunlarından aldım.1 kalıbı 1  TL.Fiyatı oldukça uygun.Annem herzaman söyler;”- zeytinyağlı sabun saçlarda kan dolaşımını arttırır yavrum,Ayrıca vücut üzerinde dinlendirici etkisi vardır”
Sabunu aldığım günden beri başucumdan ayırmadım.Kokusu sanki beni çocukluğuma götürüyor.Eskiden arap sabunları vardı,hani böyle kiloyla satılan poşetlerde…Her banyoda mutlaka onlardan bulunurdu.Onun kokusuda tıpkı zeytinyağlı sabun gibiydi.Ucuzdu ama pahalı duş jelleri yerine onlardan kullanırdık daha kaliteliydi..Ahhh çocukluğum herşeyi bir başkaydı sanki..
Dün gece sabunlardan bir kalıbı da Dolaptaki hurçta bulunan havluların içerisine atmıştım.Bugün hurç’u açtığımda havluların hepsinin zeytinyağı koktuğunu gördüm🙂 Afyon-gazlıgöl’e kaplıcaya gitmiştik, orayı anımsadım birden.Çeşmeden akan sular bile termal su olduğu için,kükürtlüydü ve heryerde kükürt zeytinyağı karışımı bir koku vardı.
Sevdim ben bu sabunu.Saç dökülmelerini engelliyor mu açıkçası onu da merak ediyorum.Ama cildinde sivilce ve akne sorunu olanlar için güzel bir terapi sabunu olduğunu söyleyebiliriz.Denemek Gerek!

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Beğendim Paylaştım, Denemek Lazım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Dalan Zeytinyağlı Sabun için 2 cevap

  1. arap sabununu duş jeli olarak mı kullanırdınız, zararlı olmaz mı?

  2. Neşetuana dedi ki:

    Aslında şimdilerde zararlı olduğu söyleniyor ama eskiden herkes kullanırdı.Şimdi sadece ıslak zeminlerde temizlik maddesi olarak kullanılıyor.

Bir Cevap Yazın

