Keçeden Boyunluk ve Bolerolar

Eskiden bayanlar arasında pek fazla tercih edilemeyen keçelerde moda furyasına katıldı.Keçe boyunluklar soğuktan korumanın yanında dikkat çekici olmalarıyla da ilgi çekiyor.
Aslında keçelerin modaya uyum sağlamasının önemli bir nedeni de renkli keçelerin üretilmeye başlamasıdır.
Bu güzel bleroları da çok beğendim.Sade beyaz bir gömlek üzerine bile giyilsee eminim çok şahane durur.
Eğer bu güzel bleroları almak isterseniz ETS ye uğrayarak “buradan” veya Direk “bu harikaları yapan bloga” uğrayarak satın alabilirsiniz.
 
Bu boyunlukta benim favorim oldu.🙂
Bu bolero krem renginde ama beyazı sade bir gelinlikle kombinlendiğinde de çok güzel olacaktır.

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Beğendim Paylaştım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Keçeden Boyunluk ve Bolerolar için 2 cevap

  1. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    şahane tasarımlar

  2. wish dedi ki:

    şahaneymiş bunlar.

Bir Cevap Yazın

