Eski Kazak ve Çoraplardan Oyuncak

Evdeki eski kazakları, çorapları şekillendirip bir de göz ve şirin bir dudak yapıştırarak böyle cici oyuncaklar elde edebilirsiniz.“Fotoğraf Kaynağında” oyuncak, örülerek el emeği yapılmış.Örgü de olabilir ama eski kazakları ve çorapları değerlendirmek daha güzel diye düşündüm.
Ben eski eldivenleri kullanarak yapmayı dşünüyorum bakalım nasıl olacak?:)

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Örgü Öğrenelim, Beğendim Paylaştım içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

