Komili Zeytin Yağı ve Soğanlı Yumurta

Hastalıkların gittikçe arttığı günümüzde, şüphesiz ki dikkat etmemiz gereken en önemli şey sağlığımızdır.Sağlık olmadan hiçbir zaman mutlu olamayız.Özellikle yemekleri yaparken kullandığımız yağlara çok dikkat etmeliyiz.Çok yağlı yemekler ve kalitesiz yağlar kalp ve damar tıkanıklığa davetiye çıkarıyor.
Evde rahatlıkla kullandığımız yağ markalarının başında ;Komili Zeytin Yağı, Kristal zeytinyağı ve Yudum Ayçiçek Yağı  geliyor.
Komili’ye rahatlıkla ekmek batırıp yiyebilirsiniz.Saf zeytin yağı olduğun tadından hemen anlaşılıyor.Kristal’in yağları biraz daha ağır ama oda en az komili kadar kaliteli.
Komilinin reklamını da çok seviyorum :kom kom kom kom🙂
Zeytinyağıyla yapılan en sevdiğim yiyecek, yeşil soğan yapraklarının olduğu soğanlı yumurta.Zeytinyağıyla harika bir ikili oluyor.Pazar kahvaltılarımın vazgeçilmezi.:)Ayrıca soğanın deri yenilenmesini hızlandırıcı etkisi bitkisel olarak kanıtlanmış.Dolayısıyla cilt yapısınıda koruyor.Nefis bir nimet..

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Ben Bugün Bunu Yaptım, Yeme İçme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Komili Zeytin Yağı ve Soğanlı Yumurta için 3 cevap

  1. NİLMOON dedi ki:

    hımm hem eline sağlık hem de afiyet olsun:)zeytinyağından asla şaşmamalıyız ama malum..ülkemizin gelir düzeyi düşüklüğü sebebiyle ,en pahalı yağ zeytinyağı oluyor türkiyede..allah herkese yiyebilmeyi nasip etsin canım..

  2. duyqş dedi ki:

    Ben kuru soğanla yapıyorum ama taze soğan ilk defa duydum.

  3. Neşetuana dedi ki:

    Huysuz ve Tatlı günce;çok haklısın,Amin canım.

    duyqş:taze soğanla da çok güzel oluyor.

Bir Cevap Yazın

