Mor Takı’nın Güzel Takıları

                        

Yukarıdaki harika modeller MOR TAKI nın ürünleri.Beğendiğim ürünleri toparladım,resimlerini de ekledim.Mavi Kol Düğmeleri ve Kırmızı Buğday Kolyeyi çok beğendim.Mor takının internet sitesinde farklı ürünleri de mevcut.Aslında kolye ve kol düğmesini almak istiyorum ama bu ay parasal yönden dikkat etmem gereken bir dönemde olduğum için beğendiklerimi alamıyorum.İleriki zamanlarda kısmet olursa alırım inşallah🙂
Tuğra kolyelerden oluşan bir kolleksiyonum var,çok seviyorum.Tuğra nın broş şeklinde yapılmış olması da beni çok sevindirdi.Taşlarla süslenerek değişik bir görünüm ve dikkat çekicilik kazandırılmış.
Mor takının sitesinde “MorTakı.Com dan satın aldığınız ürünü hiçbir gerekçe göstermeden info@mortaki.com mail adresine mail atarak başka bir ürün ile değiştirebilirsiniz ya da tamamiyle iade edebilirsiniz.”yazısını gördüm.Sitesinden alışveriş yapmadım hiç ama anlaşılan firma oldukça kaliteli ve ürünlerine,iade  alacak kadar çok güveniyorlar.İçten içe tebrik ettim ve bu uygulamayı sevdim :)Müşteri kazanmak açısından güzel bir uygulama imiş..

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Tavsiye Linkler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

