Flormar Oje ve Tırnak Güçlendiriciler

Oje ve Tırnak Güçlendirici kozmetik ürünlerinde genelde Flormar markasını tercih ediyorum.Hem fiyatlarının uygun olması hem de ürünlerin kaliteli olması tercihim için etken bir sebep oluyor.Haftasonu 5m Migros Flormar standından aldığım ojelerin renklerini çok beğendim.Ben genelde kırmızı,pembe,lila ağırlıklı ojeleri seviyorum.Bazen arkadaşlarımda falan siyah,mavi,kahverengi oje kullandıklarını görünce hep deneyeyim diyorum ama hiç yakıştıramıyorum kendime :)Çok beyaz tenli olduğum için garip duruyor bende zaten hoşuma da gitmiyor sürünce..
Flormar‘ın Pembe tonlarında en sevdiğim ojesi :382 numaralı.
Rengi tatlı ve çok abartılı durmuyor.Benim içinde önemli olan doğal güzelliği bozmayan abartılı olmayan makyaj ürünlerini kullanmak..
Zayıf tırnaklar içinde Flormar‘ın Kalsiyumlu Tırnak güçlendiricileri kullanılabilir.
Flormar‘ın French Manikür setini de kullandım ama ondan hiç memnun kalmadım.1 defa kullandıktan sonra nedendir bilmem ojeler hemen donmaya başladı.

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kadının Dünyası, Makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Flormar Oje ve Tırnak Güçlendiriciler için 3 cevap

  1. ChunLi Beauty dedi ki:

    bende flormarı tercih ediyorum🙂 gerci ojelerle pek aram yok ama olsun yinede alıyorum😀

  2. sibel dedi ki:

    tuanacığım tırnak güçlendirici ne varsa denedim kalyondan daha iyisini bulamadım.flormar ürünlerinden istediğim sonucu alamadım ,ne varsa kalyonda var kayon kullandığımda tırnaklarım uzuyor.. flormarla aynı sonuca ulaşamadım..bütün tırnağa yö
    nelik ürünlerini kullanmama ragmen tam bir sonuç alamadım..sevgiler.

  3. Neşetuana dedi ki:

    Chunli;sana ojede çok yakışır🙂

    Sibelcim;Kalyon'u da kullandım,kırılan tırnaklara çok iyi geliyor ve güçlendiriyor,haklısın.

Bir Cevap Yazın

