Bitki Çayları

Doğadan‘ın bitki çaylarına hergün bir yenisi ekleniyor.Ben de bitki çaylarının çok sağlıklı olduğunu düşünerek her alışverişte mutlaka doğandan‘ın bir çayını alıp deniyorum.Bu hafta da “Tarçın Karanfil”Çayını aldım.Uyumadan önce 1 bardak içince çok rahat uyuyabiliyorsunuz.Tarçın’ı çok sevmediğim için sevebileceğimden emin değildim ama sıcak su ile yayılan tarçın kokusu çok hoşuma gitti.Ruhunuzu dinlendiriyor,zaten bitki çaylarının rahatlatıcı,sakinleştirici özelliği de var.
Nane limon çayıda tıpkı evde nane limon kaynatarak yaptığımız doğal çay gibi.Yalnız yaşayanlar ve çalışanlar için yanlarında taşıması gereken bir içeçek.Sabah kahvaltılarında siyah çay yerine bitki çayı tüketmenin sinir sistemimize olan olumlu etkileri yadsınamaz.

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Sağlık, Yeme İçme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

