Sıradışı Çantalar

Eski kumaşları değerlendirmek için çanta modelleri arar iken,bu çılgın çanta çeşitlerine rastladım.
Eski bir topu biraz dikiş ve süsleme ile,
Kalın Yün iplikleri biraraya getirerek,
Bu model biraz iddialı ama evde bulunan işe yaramayan plastikleri silikon ile birleştirerek yapılabilir.
Bu çanta,patates veya eski kaşar derler ya🙂 onun gibi durmuş.Değil mi?🙂
işte bu benim favori çantam.Makyaj çantası olarak kullanmak için eski kumaşlar birleştirilerek yapıla bilir.
Yansımalı deri çantalardan hoşlanmadığım için bunu yorumsuz geçiyorum.:)
Bu modelleri son zamanlarda çok görmeye başladım.Bunu kolunuza takıp sokağa çıkmak bu ülkede biraz cesaret isteyen birşey gibi duruyor.Hafta sonu Bir alışveriş merkezinde bu çantaların çeşitli renklerini de gördüm oldukça hoş renklerdi ama ben çantanın şeklini pek sevmedim.Sanki icat edenler başka bir fikir sahibi değilmiş gibi duruyor…

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Garip Şeyler, Kadının Dünyası, Moda içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

