Avon Alışverişim

Satış temsilcilerine ürünlerin daha uygun fiyata geldiğini görerek,Avon‘un satış temsilcisi oldum.Satış yapacağımdan değilde sırf kendime alırken işe yarar diye düşünmüştüm.Ama Avonda 75 tl ve üzeri sipariş yapmadığınız zaman,hizmet bedeli olarak ayrıca ücret alınıyor ve ürünlere temsilci indirimi diye konulan indirim bedellerinin çok üzerinde ürünleri almış oluyorsunuz.Aylık 75 tl niçin kozmetiğe vereyim ki?Hem ürünlerinin satışını yapacaksın hemde hizmet bedeli parası alacaklar hoş bir durum değil…
İlk siparişlerimde rimel,duş jeli ve göz farı aldım.Açıkça söyleyebilirim ki;Rimel’inden hiç memnun kalmadım,kimseye tavsiye edemem.Rimel’i alırken açıklamasında;”hassas gözler ve kontak lens kullananlara özel” diye bir ibare vardı sırf “hassas gözler” ibaresi geçtiği için almak istedim ama sonu hüsran oldu.Birde bir türlü çıkmıyor.Kirpiklerimden rimeli Dove krem ile zorla çıkardım..
Duş jeline gelince,çok beğendim.Kokusu muhteşem.Ben 1.kampanyada bu jeli 5 tl ye aldım ama şimdi bakınca inanamadım aynı jel 14 tl olmuş.Demekki indirimli, zamanları takip etmek gerek.Fotoğrafını eklediğim haki yeşil göz farını da 4.5 tlye almıştım oda 12 tl olmuş.Arada ne kadar fark var değilmi?
Diğer yandan Avon‘un numune olarak gönderdiği rujları denedim ve çok memnun kaldım.Çok doğal renkleri var,abartılı makyaj sevmiyorsanız gayet güzel bir şekilde günlük makyajlarınızda da bu rujları kullanabilirsiniz.
Eğer Avondan almak isteğiniz bir ürün var ise,temsilci fiyatıyla getirterek size yardımcı olabilirim..
Sanırım rimel ve maskara konusunda en kaliteli marka Max Factor.Çünkü şimdiye kadar MaxFactorun Rimel veya maskaralarında hiçbir sorunla karşılaşmadım..

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Alışveriş, Kadının Dünyası, Kozmetik Ürünleri, Makyaj, Satılık Neler Var? içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Avon Alışverişim için 4 cevap

  1. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    Şuana kadar avonun rimel ve kalemlerinden memnun kalmadım ama farlarına aynı şeyi diyemem. dediğiniz gibi abartı istemiyorsanız fazla renk vermeyen farlara sahip olursunuz. Ama duş jellerinde bu eleştirileri haketmiyor. ii günlerde kullanın

  2. Neşetuana dedi ki:

    Evet duş jelleri ve farları gerçekten kaliteli.Teşekkür ederim.

  3. ђüzüภ dedi ki:

    güle güle kullan canım ürünlerini..Bende senin gibi kendime getirtiyorum çokda uygun oluyor ayrıyetten isteyenlerede geliş fiyatından satıyorum..

    Bu arada canım eger begenmedigin ürün olursa ilk üç kampanya içinde ürünü geri gönderebiliyorsun..Ücretini faturadan düşüyolar …

  4. Neşetuana dedi ki:

    ђüzüภ,bilgilendirdiğin için teşekkür ederim.🙂

Bir Cevap Yazın

