Karaca Yemek Takımımız

Yılbaşı öncesinden beri tabak arayıışlarındaydım.Anneme hediye olarak evde en çok ihtiyaç duyulan porselen tabak seti almayı düşündüm.Hoş,tabak seti sadece annemin ihtiyaç duyduğu birşey değil..

Zaten annelere seçilen hediyeler genelde hep ortak kullanım amaçlı olurlar değil mi?..

Epey bir tabak markalarını araştırdığımı söyleyebilirim.En uygun fiyat ve kalite olarak karaca’yı gördüm ve ilk defa porselen türü bir mutfak gerecini internet üzerinden Karaca Shop‘dan satın aldım.Şimdi diyeceksiniz “bulunduğunuz yerde tabak satan bir yer bulamadın mı?” bulmasına buldum da karacanın e-satış sitesinde satılan fiyatlardan fazla söylediler.Sanırım Züccaciyeciler kar oranlarını koyarak satışı yapıyorlar.

Geçen hafta porselen takımımızı e-karaca sitesinden satın aldım.

Yemek takımlarımız,3 iş günü içerisinde kargo ile adresimize teslim edildi.Porselenlerde hiçbir kırılma,çizilme gibi bir durum yok,oldukça özenle paketlenmişti.Kırılmadan gelmiş olduğu için karaca ve sürat kargoyu tebrik etmek lazım.

Yemek Takımlarımızın resimlerine gelince onları da eklemek gerek;

Gördüğünüz gibi rengi sade olmasına rağmen oldukça hoş ve gösterişli.Tabakların kare olmasına özellikle özen gösterdim.Çünkü kare tabaklar daha dekoratif ve yemeğin görüntüsünü daha iştah açıcı bir hale getiriyor.Bir de her evde yuvarlak tabak modası sürüp giderken bir değişiklik olmasını istedim.İyi mi ettim ?🙂

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Mutfak Gereçleri içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Karaca Yemek Takımımız için 8 cevap

  1. berfin dedi ki:

    gerçekten çok hoş lar:)hemen siteye giriyorum..hayırlı uğurlu olsun:9

  2. Neşetuana dedi ki:

    Çok teşekkür ederim.🙂

  3. Ayşe dedi ki:

    İyi günlerde kullan.
    Kare almakla iyi yapmışsın bence daha şık duruyorlar.

  4. Neşetuana dedi ki:

    Ayşe;teşekkür ederim.Evet,kare tabaklar daha şık duruyor.

  5. gizgizar dedi ki:

    güzle güle kullanın.çok şık..

  6. çok şıklar.güle güle kullanın

  7. artık karacalı sofraları kurarsın sofralarınıda bekliyoruz karacalı.Sevgiler

  8. Neşetuana dedi ki:

    Gizgizar,papatyanın güncesi ;beğenmenize sevindim.🙂

    Değişik tatlar;takımı kullanmak daha nasip olmadı,inşallah karacalı sofraları da paylaşırım.:)

Bir Cevap Yazın

