Güneş Işığı Ödülü

Sevdalitatlar blogunun Sevgili  sahibesi Sevil Hanım beni ödüllendirmiş,sağolsunlar..
Çok mutlu oldum,Kendilerine  teşekkür ediyorum 🙂
Kurallara göre Ödülü aldıktan sonra 12 kişiye de dağıtmak gerekiyormuş.
Bu güzelim renkli, ışıltılı çiçeği ben de çoğaltarak,tüm blog arkadaşlarıma armagan etmek istiyorum;Çünkü seçim yapmakta oldukça  zorlandım.Dostluğun sanal olarak da  olsa pekiştiği bir ortamda hepiniz benim için güneş çiçeğisiniz…

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Hediyelerim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

