Ucuz Makyaj Ürünleri

Haftasonu (Pazar Günü)kozmetik ürünlerimdeki eksiklikleri tamamlamak için alışverişe çıktım.”Pazar “olduğu için genel olarak kozmetik ürünlerini satan mağazalar kapalıydı.Bende arasıra yaptığım birşeyi yaparak ucuz alışveriş merkezlerinden birine girerek kozmetik ürünlerini inceledim.İnanırmısınız bilmem;1 TL ye rimel vardı.Hatta ben 95 kuruşa rimel aldım. Daha önce bu rimel’i kullanmıştım.1 yıl boyunca kullandıktan sonra hiçbir yan etkisini görmedim.Yine de sizlere “yaptığımı yapın,ucuz kozmetik ürünleri alın diyemem,kesinlikle almayın.”Ben test ettiğim için kullanıyorum..


Alix Avien’in (sanıyorum:6 numaralı)simli lila ojesini 1.250 Tl ye aldım.Bu normal fiyatı zaten.

Catrin Earley mat şeftali renk allık 3,50 TL ve ; 

Catrine Earley Kahverengi tonların yoğun olduğu 8 parça no:11 far
3 TL ye aldım.
Catrine Earley’in pudra ve fondoten ürünleri de çok ucuzdu ama onları daha önce hiç kullanmadığım için zararlı olabileceği düşüncesi ile almadım.
Caterine Earley’in kahverengi farlarını da denedim,çok memnun kaldım.Uzun zamandır kahverengi far arıyordum.Max Factorden 23 TL vererek aldığım tekli far bile bu kadar kaliteli değildi açıkçası.Acaba biz makyaj ürünleride değilde,marka isimlerine mi ücret ediyoruz?diye de bazen düşünmüyor değilim.Sizce?
Tabiiki ucuz ne olduğu belirsiz kozmetik ürünlerinin kullanımını tasvip etmiyorum ama örneğin Catrine Earley’den 3.50 TL’ye  aldığım allık çok kaliteli olurken ,Alix Avien ‘den 35 TL ye aldığım allık cildimde tahriş meydana getirince düşünmeden de edemiyorum..

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Kozmetik Ürünleri, Makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Ucuz Makyaj Ürünleri için 2 cevap

  1. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    Bence de biz markaya para veriyoruz. Eğer isim yapmışsa, iyidir diyoruz. Makyaj malzemelerine ciddi rakamlar harcamayı sevmiyorum. En fazla para verdiğim Beyu idi oda yaktı beni:)

    Ayrıca bloguma yaptığınız ziyaret için çok teşekkür ederim. Bende bütün bloglarınızı gezdim hepsi güzel, bu blogunuzuda takibe alıyorum.
    sevgiyle kalın

  2. Neşetuana dedi ki:

    Rica ederim. :)Ben teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

