Okuyalım;Fütursuz Cümlelerim

Zır cahil,anlayışsız ve kötü niyetli insanlara gıcık oluyorum.
“Hep iyiler mi olacak?”Bu dünyada kötülerinde var olduğunu biliyorum.Dünyanın ortasına bir çizik atasım var.Şöyle sağ tarafa iyileri sol tarafa kötüleri toplasam :)Ne olur?

Bazen bazı insanların bu dünyada neden yaşadıkları benim için inanılmaz bir soru oluyor.Amaçsız insan neden yaşar?;yaşamak içinmiş..

Cimri insanlara deli oluyorum.Çevremde bu kişilikte insanların olmasına izin vermedğim için kendimi seviyorum.

Haksızlık yapan insanlara haksızlık yapmak isteğim bazen doruk noktalarına ulaşsa da başka şekillerde onları ıslah etme düşünceleri ile beynim dolup taşıyor.

Başkalarını eleştirirken “sanki senin tuzun kuru mu?” diye kendimi  de durumdan nasiplendiriyorum.:)

Sevdiğim insanların bu dünyada emsalsiz olduğunu düşünüyorum.

Hafta sonları öğrencilerim ile bisiklet sürerken,bazen onlardan farkım olmadığını görerek kahkahaya boğuluyorum.

Neredeyse tüm tanıdıklarımın adına açılmış bir büfe ya da bir gıda pazarı var.Sonunda benim adımla da bir kıraathane açılmış.Oysa ki “ben adımı bir at çiftliği logosunda görmek istiyordum “derken sonunda o da oldu..

Haberlere takıldım hala;Tabanca çeken mahalle sakini mi olur?Esnafta kaleşnikof ne gezer?

Haberlerde izledim;Kurban bağışı yaptığımız Hayır kurumu bağışları cebe indirmiş diyorlar.Ben bağışımı kendi elimle ihtiyaç sahiplerine teslim ettim.Artık hiçbir vakfa bağış yapmıyorum.Atıyorum arabama erzak mıdır,etmidir ne varsa götürüyorum ihtiyaç sahibi insanların evine.Gönül rahatlığı ile evime geliyorum.Ailem Bir vakfa bağışlamış kurban’ı.Tabiiki ihtiyacı olan insanlara gitsin diye bağış yapıyor herkes.Kötü niyetli insanlarda cebe indiriyor.İlk defa kötü konuşacağım;En içten dileklerimle Zehir zıkkım olsun emi!..

Bit pazarına nur yağıyor. Eski Türk eserleri tek tek dizi oluyor. Edebiyatımızdan da tiksiniyoruz giderayak. Hanımın Çiftliği, Samanyolu, Aşk-ı Memnu  ve daha neler neler.

Aşk-ı Memnu hakkında şaka yapmak ne kadar popüler oldu ya bu aralar. Bihter herkesi bihterliyor paso. Bihter ölçeğiyle 7.3 şiddetinde bi tokuş oldu. Bihter atıp çıkıcam. Falan filan. Yastık konusuna girmiyorum. O yastığın dili olsa da konuşsa.Behlül’ün “köfte değil yengen sever” mevzusuna hiç girmek istemiyorum.

Dünkü haberlerde emekli bir teyzem;”bu hükümet kendini bitirdi” dedi.”Teyzecim hangisi iyiydi?”demek istedim.

Sigaraya zam gelmiş.Kızmayın ama sevindim.Yolda önümde sigarasını pöfürte pöfürte giderek beni rahatsız edenlerin ruhuna değsin.😛

Beren Saat’in ‘canlı bomba’yı canlandırması ne kadar gerçek dışı. Ula ‘canlı bomba’ olacak kız o kadar bademasyon olsa ‘canlı bomba’ olacağına, bildiğin ‘kanlı bomba’ olur, mankenlik yapar, onu yapar bunu yapar. Bazı senaristler ya da yapımcılar ‘Neden mankenler arasından canlı bomba ya da terörist çıkmıyor?’ diye hiç düşünmüyorlar demek ki. Parasını kazanan, jipine binen insandan canlı bomba olur mu? Babayı olur babayı. Canlı bomba neden oluyor insanlar bi düşünmek lazım. Sistemle nasıl bir sorun yaşıyorlar, nasıl bir kopuşun sonunda kendini öldürmeye hazır hale geliyor bu insanlar?

Bankalarda, devlet dairelerinde ve bi takım resmi ofislerde bulunan bi kalem vardır. Ortadan kaybolmasın diye bir iple ya da spiralle bağlanmış şeffaf tükenmez kalem. Aleti korumak için kullanılan teknoloji kalemden pahalı. İşte ne zaman öyle bi yere gitsem o aleti kalemiyle birlikte alabilmek  için çabalarım.😛

Kakalaklar eskiden çok vardı,evin içinde yaz günleri uçuşurlardı ben de çığlık atardım,Ne oldu onlara?Özledim sanki.

3G teknolojisini kullanmıyorum.Zaten 6 yıldır aynı telefonu kullanıyorum.3G neden 3 Generation yerine 3 Nesil olmadı diye isyan ediyorum.Dil konusundaki bazı çelişkileri anlamış değilim.Şu dili konuşmak serbest ama şu dil konuşulamaz da nesi?

Diyarbakır gezimde Yol sordum, yaşlı bir amca tarif etti. Az ilerledim arkamdan bakıyor, dedim hayrola amca . Bozuk türkçesi ile;“Yanlış gidersen arkandan bağıracaktım” dedi. Beni kısa süreli emanet aldı, mesuliyetimi taşıdı, hâlâ varmış böyle her işin sonucunu bekleyen amcalar.

Düşleyeceksin ne olmak istediğini. Kendini onu yaparken göreceksin sıkıntı içinde. Sonra hepsine göstereceksin. O kadar iyi bileceksin ki nasıl öğreteceğini düşlerken, bir gün düşlemeyi öğreteceksin benim gibi…

Hükümet haklarını arayan tekel işçilerine “Tazyikli su ve biber gazı ile cevap vermiş”.O da iyiye işarettir.Suya zam gelmiş.

Onur Öymen benim için bitmiştir.

Evli bir arkadaşım “Ne zaman evleneceğimi” sorduktan sonra “Çok mutlu olduğunu söyleyerek, devamında “evlilik sakız gibidir”dedi.Ne dediğini anlamadım ama kınadım onu😛 Çünkü sakız çiğneme süresi 15 dakika.

Bugün Edebiyatçı yazar bir arkadaşım ile mesajlaşırken; “Yeni Yıl’a nasıl girdin?” Diye sordum “Tuvalette” yanıtını aldım.”Alemsin” dedim “Yok,Alem değil ciddiyim “dedi.

Ben küçükken sabahın kör vakti sokakta davul çalmayı çok severdim.Bahçedeki horoz’un ötmesi ders çalışmam için bana ilham verirdi.

Yazın değil kışın dondurma yemeyi seviyorum.Normaliyim?

Yetişme Yurtlarındaki çocukların bana herkesten daha çok ihtiyacı var sanki.Sevgiye muhtaçlıkları belirgin.Haftasonları kendimi onların yanında unutuyorum.Kim olduğunuz önemli değil yeter ki onlara bir tebessüm gösterin.Yanınızda hediye olarak bir şeker götürmeniz ayrı bir mutluluk onlar için..
Bazen de dünyaya yeni bireyler neden getiriyor bu insanlar diye düşünüyorum.Neden mi?;çünkü yetiştirme yurtlarında yardıma muhtaç binlerce çocuk var.Melek onlar..

Huzurevini uzun zamandır ziyaret edemiyorum.Bu hafta uğrayayım diyorum.Berrin teyzem güvercin istemiş benden.

Küçük kadınlar dizisindeki kızların başına gelenler harbiden gerçek dışı..Maksimum seviyede acitasyon acitasyon..

Bazen dünya dönmeyi bıraksın istiyorum…

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Miş Muş Günlüğü, Mutlaka Okumanız Gerekenler içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s