Tuncel Kurtiz

Ezel dizisindeki Dayı’yı da unutmamak gerek..Harika bir oyunculuğu var Tuncel Kurtiz’in.Edebiyat mezunu olduğunu ezel dizisinde oldukça belli ediyor.Bence 2009 yılının en iyi çıkış yapan erkek oyunculardan birisi..Öyle ki Facebook’da bile yüzbinlerce hayranı var.

Dizide Ramiz Dayı Ezel (yada ömer) i bütün kötülüklerden koruyor,ona akıl veriyor.Ben diziyi izlemeye başladığım ilk günlerden beri “Acaba neden bunu yapıyor?” diye düşünüyorum.Kendimce bir senaryo geliştirdim;Soyulan kumarhane Ramiz’e aitti ve Ramiz buna bağlantılı olarak birçok sıkıntı çekti,Ezel’e boş yere yardım etmiyor.
İşte benimde düşündüklerimle ilgili Habertürk’ten Mehmet Güler’in değerlendirmesi:

Yoksa Ramiz Dayı aslında kendi intikamını mı alıyor?


Tamamen bir akıl yürütme benimkisi. Öyle duyum üzerine öne sürülen bir iddia falan değil yani. Hani diyorum şu Ezel’e sürekli arka çıkan, onu hep koruyan, destek olan Ramiz Dayı var ya; acaba neden yapıyor bütün bunları? Sadece Ömer’i, yani Ezel’i çok sevdiğinden, onda kendisinden bir şeyler gördüğünden, onu gerçekten de yeğen bellediğinden mi? Yoksa diyorum hani Cengiz, Eyşan ve Ali’nin dizinin en başında soydukları o kumarhane, o alemin bir numarası Ramiz Dayı’nın mı mekânıydı? Yani aslında Ramiz Dayı, Ezel’e hayatının intikamı için her türlü desteği verirken, ona tıkandığı her an yol gösterirken, kendi intikamını mı alıyor aslında? Acaba Ramiz Dayı’nın, Eyşan’ın babasıyla yıllar öncesinden yarım kalan bir hesabı var da, bundan mı yaşanan bütün acılar, bütün bu hesaplaşma, bu kavga? Meseleye böyle bakınca, bütün taşlar da tastamam yerine oturuyor ama… Ne acayip senaryo değil mi?.. Ezel, en çok da işte hepimizi üzerinde böyle düşündüren, seyircisine Lost tadı veren, bin bir türlü akıl yürüttüren müthiş senaryosu için izleniyor. Dizi, son yıllarda birbirinin benzeri onlarca işle dolan ekranlarda, yaratıcılığın ve özgünlüğün önemi adına harika bir örnek teşkil ediyor. Dedim ya, tamamen bir akıl yürütme benimkisi. Öyle duyum üzerine öne sürülen bir iddia falan değil yani…

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Ünlüler, Diziler, Sanatçılar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Tuncel Kurtiz için 6 cevap

  1. UzmanRaporu dedi ki:

    Tuncel Kurtizi “2009 yılının en iyi çıkış yapan erkek oyuncuları”ndan biri olarak göstermeniz beni rahatsız etti.

    b i l g i

  2. UzmanRaporu dedi ki:

    Çünkü yılların tiyatrocusu bir kimse. Türkiyenin yetiştirdiği ya da kendi kendini yetiştirdiği en iyi yönetmen/ler ile çalışmış, akademik oyunculuk kariyeri yapmış iken.
    Halkın kanalı show tv de halkın dizisinde bu yeteneğinin herkesin görmesi vesilesi ile yeni yetme şarkıcılıkdan, mankenlikten gelen insanların yanında yılın en iyi çıkış yapan oyuncusu kabulünü görmesi bu nedenler ile beni rahatsız etti.

    Tuncel Kurtiz yılın çıkış yapan oyuncusu olamaz, o zaten kendini kanıtlamışdır.

    😉

  3. Neşetuana dedi ki:

    hımm, evet çok doğru:)

  4. UzmanRaporu dedi ki:

    Alaycı bir yaklaşım hissettim.🙂

  5. Neşetuana dedi ki:

    hayır tabii ki.

Bir Cevap Yazın

