Muş Miş Günlüğü

BKM mutfak oyuncularının “Aşk-ı Memnu” dizisi hakkındaki mizahi eleştirilerine bayıldım.Behlül için  “Köfte sevmez o yengen sever” denmesine koptum.🙂 Aşk-ı memnu dizisinin Dev bir romanın kalitesine gölge düşürdüğünü düşündüm.

Bülent Emrah Parlak’ın yazdığı “ATM” skecinde geçen ” 7 gün 24 saat açız”  ,Hamdinin “ben ölünce direk cehenneme gitmek istiyorum,yeter bu dünyada soğuktan dondum” cümlelerine gülemedim,ağladım.

Acun Ilıcalının Yetenek Sizsiniz yarışmasına katılan yetiştirme yurdunda kalan küçük Emre’ye( tam içimden geçirdiğim) ” bundan sonra bütün eğitim hayatını maddi,manevi ben karşılayacağım” cümlesi haftaya iyi başlamamı sağlayan en güzel nedendi.Çünkü ben de burs ile eğitim hayatını tamamlamış biriyim.

Evlenip çocuk sahibi olmuş arkadaşlarım var. Adamlar bi ciddileşmiş, bi ağırbaşlı olmuşlar, insan şaşırıyor. O erkenden evlenenler de boşanıyor bir iki yıl içinde. İsterim ki boşanmasınlar ama olmuyor.

Beni her gördüğünde “Ne zaman evleneceksin “diyen yaşlı amca ve teyzelere isyan etmek istiyorum.:P

Yılbaşı zoraki-moraki, sonuçta eğlencedir. Eğlence candır. Hayatta kaç kere eğleneceğimiz belli değil zaten bundan sonra. Bakmışsınız zart diye bi deprem olmuş, üst kat komşunuz kafanıza işiyo. E böbrekler bozuluyor enkaz altında tabii. O yüzden fırsattır. Ama bi önerim olacak, hiçbir zaman bir grubu yönetme işine girmeyin. Sorumluluk insanı ciddi yapar, ciddiyet de eğlencenin en kral düşmanıdır.

Adanalı kadar acayip başka dizi varsa bana haber salın. Yazanlar da gerek sağdan soldan embiriyo, gerekse mantarello tekniklerini kullanarak tüm zamanların en tuhaf Türk dizisini yazmışlar.

Download izlemenin yeri ayrı, dosya kopyalamayı izlemenin yeri ayrı benim için. Bi tanesi, umudu, diğeri ameleliği temsil ediyor. İnen dosya her zaman daha değerli o kopyalanan dosyadan, ne acayip.😀

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Miş Muş Günlüğü içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Muş Miş Günlüğü için 2 cevap

  1. Dominika dedi ki:

    bkm mutfak'ı izlerken aynı espri beni de kopardı gerçekten :)) süperler🙂

    atm skecine ben de bayıldım.çok yetenekli bu çocuklar ..
    Acun'u bende izliyordum ve burs lafı ağzından çıkar çıkmaz evde
    ''helal olsun sanaaaa'' çığlıkları attım..hatta dün de arkadaşlarıma anlattım aferin şu acun'a diye :))

  2. Neşetuana dedi ki:

    Evet sevgili dominika,böyle anlamlı olayların çıkması da bizleri mutlu ediyor.🙂

Bir Cevap Yazın

