Şeffaf Ayakkabı Kutuları


Buradaki yazılarımda Şeffaf Ayakkabı Kutuları ndan sizlere bahsetmiştim. Dün okulda tenefüste iken kocaman bir koli kargo geldi.Kargo çalışanları genelde öğrenci velilerimden olduğu için gönderim ev adresim bile olsa,Sağolsun okula getirirler..

Koliyi alıp açtıktan sonra A box dan gelen hediye ayakkabı kutularını görünce çok sevindim.Uzun zamandır ihtiyacım olduğu için bu konudaki çığlıklarımı biliyorsunuz.🙂

Giyimde her zaman uyum aradığım için ayakkabılarımın da giydiğim kıyafetlere uygun olmasına çok özen gösteriyorum.Hergün düzenli olarak giyinmem , beni örnek alan öğrencilerimin açısından da çok önemli olduğunu düşünüyorum.Bu yüzden (birazda alışveriş merakımdan kaynaklanan)nereye sığdıracağımı bilmediğim birçok ayakkabım var…

“Sanırım hayatımız A-box dan önce ve A-box dan sonra diye 2 ye ayrılacak🙂 Ayakkabılarımı önceden karton kutularda muhafaza ediyordum.Karton kutular dayanıksız ve kullanışsızdı,Hiç hijyenik olmadığı da aşikar…Hangi ayakkabı nerede diye bulmak için her sabah bütün kutuları incelemek zorunda kalıyordum.Bu da benim için büyük bir zaman kaybı olurdu.”


Öğretmenler odasında Ayakkabı Kutuları bütün öğretmenler incelemeye aldık.Öğretmen arkadaşlar daha önce hiç görmemişler şeffaf ayakkabı kutularını..Onları da bu vesile ile bilgilendirdiğim için sevindim.
A-box dan hediye olarak gelen 6 adet ayakkabı kutularından 1 tanesini anasınıfı öğrencilerimden minik ece’ye kaptırdım.Kutuları Çok beğenmiş,bebeklerini ve oyuncaklarını içine doldurmalıymış,annesine A-box kutusunu göstererek kutulardan almasını isteyecekmiş.Öyle ki akşam annesi ile beraber bana geldiler. :)Ececiğim yeni yıl için aldığı yeni ayakkabısını ve oyuncaklarını A-box şeffaf ayakkabı kutusuna koymuş.
Söylediğine göre minişlerini ve bebeklerini de bu kutularda saklayabilirmiş,tozlanmazmış ayakkabıları ve oyuncakları…Hayal gücüne hayran kaldım…:)
Diğer 2 kutuyu da anneciğim aldı.”Misafirler için aldığı kışlık pamuk terlikleri kutularda saklamak istiyormuş.Çok beğenmiş.Terlikleri üst üste yığdığında lekeler oluşuyormuş,böyle hijyenik ve temiz olmuş..”
Bu da ünlü bir çini dükkanı sahibi bir ablamıza verdiğim A-box ayakkabı kutusu.Kendi yaptığı Güveç Kablarını A-Box kutuları içerisinde raflara dizerek saklamak istiyormuş.İyi bir fikirmiş🙂



Ne güzel kutularmış değil mi?. İstediğiniz her yerde kullanabilirsiniz.. Aslında ayakkabı kutusu olarak üretiliyor ama amacının dışında birçok yerde de kullanılabilir bence. Hobi malzemeleri çok olanlar, bizler  gibi herşeye merak salanların kurtarıcısı gibi. Mutfak ve banyolarımızda da  düzenleyici olarak şahane olur.

Minik öğrencim Ece’nin de ilgisini çektikten sonra,A-box kutularının Çocukların da hoşuna gideceğine emin oldum.
Şeffaf oluşları kullanım açısından büyük kolaylık sağlıyor. Benim gibi unutkanlar aradığı eşyayı bulmak için bütün kapalı kutuların içine bakmak zorunda kalmayacak. A-box ile Evlerimize  düzen gelecek🙂

Bu sabahta 1 adet A-box kutusunu  da her zaman ayakkabı aldığım mağazaya götürerek gösterdim.Birazda “neden sizde bu kutulardan almıyorsunuz” diye söylendim.”Hemen ilgilenelim öğretmenim” diyerek ,kutuların satışının yapıldığı A-box sitesini öğrendiler.Umarım kendileri ile irtibata geçerler.Artık karton kutulardan kurtulalım değil mi,böylece doğaya da zarar vermemiş oluruz.




A-box kutularının bir çok çeşidi var. Bayan ve erkek ayakabıları için olanlar var, terlikler için var ve yakında bot ve çizmeler için de modelleri çıkacakmış en çok buna sevindim🙂.

Kutularla ilgili güzel süsleme planlarımda var.Onu da yapınca sizlerle paylaşacağım.

Şeffaf Ayakkabı Kutularını tanınması amacı ile  başkalarıyla da paylaşınca bana 2 adet kutu kaldı.Birisine üzerine kalpli süslemeler yapıştırarak bileklik takılarımı yerleştirdim,Diğerine ise ayakkabımı koydum.Sanırım ben de yılbaşı bitmeden kutulardan almalıyım🙂

Yeni yıl yaklaşıyor.Sevgilinize, ev görmelerine,yeni evlilere, sevdiklerinize, arkadaşlarınıza ideal kalıcı bir hediye olarak A-box kutularından alabilirsiniz.Gerçekten ömür boyu kullanılacak nitelikte kaliteli ve kullanım alanı geniş bir hediye..Ürünlerle ilgili bilgilere buradan ulaşabilirsiniz. Sipariş verebilirsiniz.Acele ederseniz bugün ve yarın vereceğiniz siparişlerde terlik kutuları ve çorap tutacakları hediye olarak veriliyor.”Bu şansı kaçırmayın ve acele edin“diyerek,A-box yetkililerine buradan çok teşekkür ediyorum.

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Hayatımızı Kolaylaştıranlar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

