Makyaj Tahtası Oldum

Hafta sonu ismi lazım değil bir makyaj firması nın makyaj malzemeleri tanıtımına katıldım.Firmanın makyaj uzmanı ön sıralarda oturmamında etkisi ile “sizin yüzünüz çok hoş görünüyor,gözlerinizde renkli yüzünüze güzel bir makyaj uygulaması yapabiliriz” daveti ile sahneye çıkaraktan deneme tahtası olmuş bulunmaktayım.
Makyaj yapılırken salonda bulunan 260 a yakın bayan pür dikkat makyöz’ü izliyordu.Dev LCD ekrana yansıyarak  deneme tahtası gibi boyanırken yüzüm,deneme tahtası olduğumu unutup makyöz’ün Eyeliner’ı düzgün kullanamadığını düşünürken 10 dakika süren makyajımı tamamladı makyöz hanım..

Oldukça güzel ve dikkat çekici bir makyaj olmuştu.Salonda bulunan bayanların hepsi beğendi.Günlük hayatımda hiç kullanmadığım bir makyaj uyguladı.Yoğun fondoten ve allık ile..Fotoğraf makinemin pilleri o anda bittiği için fotoğraflayamadım..

Fondoten’i mecbur ve çok özel zamanlar olmadıkça kullanmamaya özen gösteriyorum.Ve kullanmamanızı tavsiye ediyorum.

Dikkat ederseniz çok yoğun makyaj yapan ve kozmetik ürünlerini hergün kullanan insanların ciltlerinde bozulmalar meydana geliyor.Hergün makyaj yapmak cilt yaşlanmasını da davetiye çıkarıyor.En sağlıklısı çok abartılı makyajlardan kaçınmak..

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Makyaj içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

