Bere Modelleri

Dün sabah koşusu sonrası iplikçiye uğradım ve bere yapmak için renkli iplikler aldım.Bu siteden esinlendim aslında.Güzel bere modelleri var.
Ayrıca örgü örmeyi seviyorum.Denediniz mi hiç?Örgü örünce stresten arınıyorsunuz,insanın hayal gücünü genişletiyor.Bayanlar için güzel bir hobi🙂 Ve de eğlenceli..
Beğendiğim ve yapmak istediğim bere modellerinin resimlerini aldım.Manken bebişimize de maşallah diyelim de nazar değmesin miniğe🙂

Ben mavi bereyi çok beğendim.Sizce en güzeli hangisi?

About yazdikcayasiyorum

yazdıkça yaşıyorum
Bu yazı Örgü Öğrenelim içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bere Modelleri için 2 cevap

  1. En güzel diye bir şey yok ya hepsi güzel🙂 Bebekler de öyle…

Bir Cevap Yazın

